וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי שוב MVP, רנדי מוס וטרל אואנס בהיכל התהילה

4.2.2018 / 8:25

הקוורטרבק של ניו אינגלנד הפך לזוכה הראשון בתואר בגיל 40. תופסי העבר נכנסו להיכל יחד עם בריאן אורלכר, ריי לואיס ובריאן דוקינס

טום בריידי. AP
יש מה להודיע. טום בריידי עם הטלפון באימון המסכם של הפטריוטס/AP

בפעם השלישית בקריירה זכה הלילה (בין שבת לראשון) טום בריידי בתואר ה-MVP של ה-NFL, והפך לראשון בתולדות הליגה שעושה זאת בגיל 40. ג'וליאן אדלמן, התופס המושבת של הפטריוטס, לקח עבור בריידי את הפרס, בו זכה הקוורטרבק לאחר עונה של 4,577 יארד במסירה ו-32 טאצ'דאונים. טוד גרלי מלוס אנג'לס רמס וקרסון וונץ מפילדלפיה הגיעו אחרי בריידי.

שש כניסות חדשות להיכל התהילה, מחזור שהפך לצעיר ביותר בהיסטוריה של ה-NFL. ריי לואיס, בריאן אורלכר, רנדי מוס, בריאן דוקינס וטרל אואנס, כולם שחקנים מוכרים ביותר מהעת האחרונה בליגה, נבחרו למחזור 2018.

"סופסוף אני יכול לנוח", אמר לואיס, שנבחר 13 פעמים לפרובול, "אני רוצה לצאת לדוג עם סיגר בפה, אין לי כוח להתאמן יותר. אני יודע איך ליינבקרים שנכנסו להיכל, כמו מייק סינגלטרי ודיק בטקוס, שיחקו. זה חלום להיות ברשימה הזאת".

"זה היה מסע ארוך שהסתיים בהיכל", אמר מוס, "יש לי דמעות של שמחה". ג'ד יורק, בעלי סן פרנסיסקו פורטי ניינרס, הגיב על בחירתו של אואנס: "הוא העניק לעיר הרבה רגעים בלתי נשכחים". אואנס, אגב, נטל חלק בסופרבול שבו הפסידה פילדלפיה לניו אינגלנד ב-2005. השחקנים יוצגו ב-4 באוגוסט בקנטון, אוהיו.

ריי לואיס. AP
סופסוף יכול לשבת עם סיגר בפה. ריי לואיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully