וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו ביקר את אוהדי יונייטד, ומה בדיוק קרה בינו לבין פוגבה?

הפורטוגלי לא אוהב את האווירה באולד טראפורד: "שקט, אין הרבה התלהבות" ובאנגליה משוכנעים שהשאיר את הכוכב שלו עד הספסל מול האדרספילד כדי להעביר מסר. ונגר: "מרגיש כמו התחלה חדשה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, פול פוגבה. רויטרס
סדרת חינוך? מוריניו ופוגבה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול (שבת) 0:2 את האדרספילד, נקמה בה על ההפסד המביך בסיבוב הראשון וחגגה את שער הבכורה של אלכסיס סאנצ'ס במדים האדומים. למרות שלוש הנקודות, בסיום המשחק התמקד ז'וזה מוריניו בצד פחות חיובי של הדברים, ויצא נגד האוהדים.

"זה רק המשחק השלישי שלו, והראשון באולד טראפורד", אמר הפורטוגלי על הכוכב החדש שלו, "כר הדשא גדול ומטופח ואין ספק שהשחקנים מרגישים בנוח לשחק פה, אבל קצת שקט. זה לא פורטסמות' פה. אני זוכר שיש שם אצטדיון קטן מאוד, אבל אווירה פשוט מדהימה. פה, האווירה קצת שקטה ואין הרבה התלהבות. אם נצליח להמשיך לעשות אותו דבר עד סוף העונה זה יהיה לנו טוב, כי מדובר בתהליך. העונה הבאה תהיה אפילו טובה יותר".

מעבר לזה, באנגליה התעסקו לא מעט בהשארתו של פול פוגבה על הספסל, במיוחד לנוכח העובדה שבמחזור שלפני כן הוחלף כבר אחרי כשעה מול טוטנהאם, לאחר שהחליף מספר פעמים דברים על הקווים עם מוריניו, וככל הנראה לא ממש מילא את הוראותיו הטקטיות לשביעות רצונו של המאמן. "זה ברור שמוריניו זעם על פוגבה כמה פעמים במהלך המשחק ההוא", אמר גארי נוויל, "אולי פוגבה היה זקוק לזה כדי להתעורר. הם הרבה יותר טובים איתו אבל ז'וזה חשב שצריך ללמד אותו שיעור ולהראות לו שהוא שולח מסר לחדר ההלבשה".

עוד בנושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2, שלושער לראמזי ב-1:5 של ארסנל
יורגן קלופ לקראת טוטנהאם: "לסיים במקום הרביעי ייחשב הצלחה"
ריאל מדריד שוב סוערת: רונאלדו זעם על הספסל, זידאן ונבאס מבקרים

שחקני ארסנל פייר אמריק אובמיאנג , הנריך מחיטריאן חוגגים. רויטרס
שוב ביחד. אובמיאנג ומחיטריאן/רויטרס

ארסנל הביסה 1:5 את אברטון וקיבלה גם היא שער ראשון מהרכש הבולט שלה בחלון ההעברות - פייר אמריק אובמיאנג - שהפך לשמיני בתולדות הקבוצה שמבקיע כבר במשחק הליגה הראשון שלו. החלוץ הגאבוני הפך לראשון מהמדינה האפריקאית שמשחק בפרמיירליג (המדינה ה-50 שמיוצגת בליגה אי פעם). בנוסף, התותחנים נהנו משלושה בישולים של הנריך מחיטריאן (הראשון לעשות זאת מאז סנטי קאסורלה במאי 2013. אחד מהבישולים האלה היה לחברו לשער בדורטמונד, אובמיאנג, שנהנה לראשונה מאסיסט שלו אחרי 644 ימים (גם אז זה היה 1:5, מול וולפסבורג). כמובן שכוכב המשחק היה ארון ראמזי שכבש שלושער, והפך לשחקן ארסנל ה-20 שעושה זאת בליגה - הכי הרבה מכל הקבוצות.

"זה מרגיש כמו התחלה חדשה", אמר ארסן ונגר, "אנחנו רוצים לסיים במקום שמוביל לליגת האלופות וזו הסיבה שהמשחקים הקרובים יהיו מאוד חשובים. שני השחקנים שהגיעו בחלון ההעברות נראים כאילו שיחקו איתנו תמיד, כי יש להם ניידות, יכולות ואיכויות טכנית דומות לשלנו. אובמיאנג לא היה כשיר לגמרי ועדיין ניתן היה לראות כמה הוא איכותי. התנועה, החדות, היכולת שלו לסיים. זה מאוד מעודד".

מנצ'סטר סיטי רשמה 1:1 מפתיע מול ברנלי, בסיומו הפתיע פפ גווארדיולה: "הגיע הזמן למנוחה עבור כולם. יש לנו עד יום ראשון הבא, למשחק מול לסטר, ואני חושב שיהיה טוב לכולם אם ננוח קצת כי זה בקושי קרה מאוגוסט. החלטתי לתת לכולם שלושה ימי חופש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully