וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוב סוערת: רונאלדו זעם על הספסל, זידאן ונבאס מבקרים

ריאל מדריד איבדה נקודות מול לבנטה הקטנה, כריסטיאנו רונאלדו איבד את קור הרוח על הספסל, קסמירו יודע שמול פ.ס.ז' אסור לטעות ככה בהגנה, נבאס מבקר את הרפיון בהגנה. ניימאר כבר מוכן: "אני כבר מחכה לריאל, משתוקק שהיום הזה יגיע"

one

ריאל מדריד כבר הרגישה שהקבוצה חוזרת למסלול, אחרי שני ניצחונות רצופים, כולל שביעייה על לה קורוניה ורביעייה מול ולנסיה, וגם אתמול (שבת) האלופה פתחה היטב עם שער מוקדם מול לבנטה, ואף כבשה בדקה ה-81 שער שנראה היה כשער ניצחון, אבל עם ריאל של השנה אף פעם אי אפשר לדעת. בדקה ה-89 פאציני כבש שער שוויון (2:2) ללבאנטה, הקטנה והחלשה, שמדורגת 17 בליגה הספרדית וצמודה לקו האדום, ובכך גזר עוד שבוע סוער בסנטיאגו ברנבאו.

מי ששוב הגיע לכותרות הוא כריסטיאנו רונאלדו, שסיפק עוד משחק חלש במדי הבלאנקוס, והוחלף בדקה ה-82 אחרי עוד ערב ללא תפוקה. רונאלדו ירד מתוסכל לספסל, ולא הצליח להסתיר את זה. כשזיהה שמצלמות הטלוויזיה מתמקדות בו, הוא סימן לצלמה "תתמקדו במגרש, לא בי", וחשף את מעט מחוסר השקט שלו ושל הקבוצה.

עוד בנושא

זה כבר לא מפתיע: ריאל מדריד סיימה ב-2:2 מאכזב מול לבנטה
ראשון בספרד: עוד דרבי לברצלונה, אתלטיקו מדריד תארח את ולנסיה

רונאלדו מדבר עם המצלמה: תתמקדי במגרש, לא בי

צילום מסך: כריסטיאנו רונאלדו על ספסל ריאל מדריד. אתר רשמי
רונאלדו והפרצופים/אתר רשמי

מה שבלט שוב במשחק של ריאל היה משחק ההגנה הכושל של הקבוצה. מאז שריאל עלתה ליתרון 1:2 מול לבאנטה, בדקות הספורות שנותרו היא נחשפה מאחור שוב ושוב, עד שלבסוף ספגה אחרי עוד חור במרכז ההגנה. קשר הקבוצה קאסמירו אמר בסיום ש"עשינו שתי טעויות וספגנו שני שערים מול יריבה שהצליחה לפגוע בנו. מול פריס סן ז'רמן אסור שנעשה את הטעויות האלה, כי גם פ.ס.ז' יודעת להעניש מאחור. חשוב לנו להשיג ביטחון דרך הליגה, כי אנחנו יודעים עד כמה חשוב המשחק מול פריס סן ז'רמן".

ריאל איבדה עוד שתי נקודות, והיא כבר איבדה העונה 24 נקודות בסך הכל, תשע מהן אחרי שכבר הובילה. המאמן זינדין זידאן מרגיש את הלחץ הכבד על כתפיו כאיש שנושא את האחריות לכישלון, ובסיום הוא נראה מודאג. "שלטנו במשחק, אבל הפכנו אותו לקשה", אמר הצרפתי, "לא ידענו לכבוש".

שחקן ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. GettyImages
פ.ס.ז'? קודם נצחו את לבאנטה. מודריץ'/GettyImages
שחקן ריאל מדריד, קארים בנזמה. AP
עוד ערב חלש. בנזמה/AP

ומה יהיה עם ההגנה? בשער הראשון בואטנג הקדים את ראמוס, שהופתע מהמסירה של מוראלס. בשער השני וראן נותר מאחור, וקרבאחל איבד את פאציני. "בשער השני... שלטנו במשחק, היינו צריכים להימנע מספיגה, איבדנו את המשחק, זה קשה", אמר המאמן. זידאן נשאל אם הוא מודאג, וענה: "לא, אנחנו פשוט נגעלים מהתוצאה. בשבוע הבא יש לנו עוד משחק ליגה, ורק אחרי זה נדבר על ליגת האלופות". קיילור נבאס רמז בסיום שהקבוצה לא שיחקה בכל הכוח במשך 90 דקות. "אנחנו צריכים להראות תשוקה על המגרש, ולא להרפות עד שהשופט שורק לסיום", אמר השוער.

בעוד עשרה ימים ריאל מדריד תפגוש את פריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, ואתמול (שבת) כוכב הקבוצה ניימאר אמר אחרי הניצחון על ליל: "אני כבר מצפה בקוצר רוח לשחק מול ריאל מדריד, כולנו מתאמנים ומתכוננים בשביל לשחק במשחקים כאלה. אני כבר מחכה, רוצה שהיום הזה יגיע".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, ליד המאמן זינדין זידאן. GettyImages
רונאלדו הוחלף בדקה ה-82, זיזו מתכונן לעוד שבוע לא שקט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully