וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "מה קרה במשחק? ערן לוי ודיא סבע, זה מה שקרה"

מאמן מכבי נתניה החמיא לשני הכוכבים שלו אחרי ה-1:2 מול קרית שמונה בחוץ. לוי: "כיף מאוד, אנחנו הולכים למקום נכון וטוב". סבע: "אני שמח". סילבס: "היינו טובים יותר מהיריבה"

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'. סוכנות ג'יני
דראפיץ' עם ברדה/סוכנות ג'יני

מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את עירוני קרית שמונה בחוץ, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' פיגרה אחרי שקרלוס קוויאר כבש את השער הראשון בדקה ה-54, דיא סבע השלים מהפך עם צמד (70 ו-80) אחרי שני בישולים של ערן לוי והצהובים-שחורים השיגו ניצחון שמשפר משמעותית את סיכוייהם לסיים את העונה הסדירה בין ששת המקומות הראושנים ולהיות בפלייאוף העליון.

עוד בנושא:
מכבי נתניה התקרבה מאוד לפלייאוף העליון עם 1:2 מול קרית שמונה

שחקני מכבי נתניה חוגגים, דודי תירם, ערן לוי. סוכנות ג'יני
ערן לוי חוגג/סוכנות ג'יני

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "ערן לוי ודיא סבע, זה מה שקרה היום. אצלם זה לא נגמר עד שזה נגמר. זה משחק שהלך לאיבוד, שוב הכנו את כל התירוצים למשחק שאחרי בית"ר ואז מגיעים שני שחקנים כאלה שהופכים את המשחק. אנחנו יכולים לדבר היום רק על הניצחון שהיה חשוב מאוד. התכוננו טוב למשחק ואנחנו קרובים לפלייאוף העליון עכשיו. לא היה לנו משחק טוב, לקרית שמונה היו הרבה הזדמנויות, אבל שני השחקנים האלה הביאו לנו נקודות". על דני עמוס: "הוא הביא לנו נקודות היום, כל העונה הוא פנטסטי כמו כל הקבוצה. היה היום הרבה קהל מנתניה, רצינו את הניצחון".

ערן לוי, שבישל את שני השערים, הוסיף: "לא מסכים שלא שיחקנו עד הדקה ה-60, היו לנו כמה מצבים עוד לפני כן. די שלטנו במשחק, הם הגיעו למתפרצות מאיבודים שלנו. דיא ואני די מתואמים, אני שמח שהוא עושה את מה שהוא עושה כי הוא עושה את זה על הצד הטוב ביותר. אין נבדל בבעיטת חמש וזה חלק מהמשחק. כיף מאוד, מכבי נתניה הולכת למקום נכון. חדר ההלבשה שמח מאוד עכשיו. זו הקבוצה הזו, קבוצה שמחה וחדר ההלבשה מגיע אל כר הדשא. מגיע פה לשחקנים הצעירים". דיא סבע הוסיף: "אני שמח שניצחנו ועשינו צעד חשוב לקראת הפלייאוף. מלך השערים זה במטרות האישיות שלי, אבל המטרות הקבוצתיות".

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס אמר: "זה היה משחק בו היינו טובים יותר מהיריבה, הראינו התלהבות, אגרסיביות והגענו למצבים. במחצית השנייה המשחק הלך לטובתנו לגמרי וגם עלינו ליתרון. כנראה שזו העונה של נתניה, שחקן וחצי עושה להם את כל השערים. השער השני היה קצת הפקרות שלנו. ברור שהתכוננו אליהם, אנחנו קצת נאיבים. כקבוצה אנחנו צריכים להתבגר ולדעת איך להרוג משחקים. כל הכבוד לנתניה שעשתה מה שהיא הייתה צריכה. אנחנו מבואסים, מדוכדכים, נרים את הקבוצה לקראת הגביע. שום דבר לא גמור עד שזה גמור. אין לי טענות על השיפוט, אלא רק כלפיי וכלפי הקבוצה שלי. הנקודות שאיבדנו במחצית הראשונה של העונה עולות לנו ביוקר עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully