וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: בן רייכרט השלים את ריצוי עונש ההרחקה שלו בבלגיה

3.2.2018 / 20:15

המצטרף הטרי לנועלת הטבלה הורחק משלושה משחקים לקראת סיום העונה שעברה, ריצה אחד בהפועל תל אביב והשלים עוד שניים בזולטה וארחם. קורצקי לאחר ההפסד לעכו: "יהיה לנו קשה להישאר"

שחקני הפועל עכו. לירון מולדובן
ניצחון חשוב לעכו/לירון מולדובן

הפועל עכו חגגה הערב (שבת) על כר הדשא בנתניה לאחר ניצחון חוץ 0:1 בקרב התחתית מול הפועל רעננה וקטעה רצף של ארבעה הפסדי ליגה. בן אז'ובל הכריע את המשחק בפנדל בדקה ה-71 ונועלת הטבלה רחוקה כעת ארבע נקודות בלבד מחוף מבטחים.

המצטרף הטרי בן רייכרט פתח בהרכב והשלים 90 דקות, כשבסיום המשחק נפוצו שמועות לפיהן הוא לא ריצה את עונש ההרחקה משלושה משחקים שקיבל לקראת סיום העונה שעברה כשחקן הפועל תל אביב. רייכרט ריצה משחק אחד במחזור הסיום של העונה שעברה, כשבעכו הבהירו כי את השניים האחרים השלים בפתיחת העונה בבלגיה עם קבוצתו זולטה וארחם - תחילה בסופרקאפ ולאחר מכן במחזור הליגה הראשון - לאחר שההתאחדות לכדורגל העבירה מכתב בנושא לקבוצה הבלגית. גם בהתאחדות אישרו את הפרטים.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. שלומי גבאי
התייאש? מנחם קורצקי/שלומי גבאי

מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה, אמר בסיום: "פתחנו את המשחק בצורה מאוד אפאטית. קיבלנו את הגול ורק אז התעוררנו. אנחנו צריכים לבוא יותר מוכנים למשחקים כאלו, זה לא נראה טוב. יהיה לנו מאוד קשה להישאר. את מה שיש לי להגיד, אני אגיד להנהלה. כך לא משחקת קבוצה שרוצה להישאר בליגה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully