וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בני יהודה: בראון יערוך בכורה בהרכב, צ'יבוטה יפתח מנגד

המושאל מהפועל באר שבע יפתח בקישור, בעוד אור אינברום צפוי להמתין על הספסל (ראשון, 19:30, ספורט4). האורחים רוצים להתקרב להבטחת מקום בפלייאוף העליון ויחזרו לרביעייה אחורית

מחזור 21הסתיים04/02/2018
מ.ס. אשדוד
  • קינדה (40)
1:1
  • (46) צ'יבוטה
בני יהודה תל-אביב
עריכת וידאו: מתן חדד

מ.ס. אשדוד:

וובה בראון יערוך בכורה בהרכבה של מ.ס. אשדוד, במשחק הביתי מול בני יהודה מחר (ראשון, 19:30, ספורט4). בראון ישחק בקישור לצד שחר פיבן או יצחק אספה. פיבן יפתח בכל מקרה או בקישור או כבלם לצד יגור פיליפנקה. בקבוצה מתלבטים באשר לוויקטור גנב הבולגרי ואולי הוא יקבל צ'אנס נוסף במרכז ההגנה. בחלק הקדמי קיימת התלבטות בין בנצי מושל לדור ג'אן, כאשר בלסינג אלקה ומאוריסיו יפתחו יחד. אור אינברום שצורף גם הוא השבוע, יהיה בסגל אך לא יפתח בהרכב.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, יגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, יצחק אספה, גדי קינדה, בנצי מושל, בלסינג אלקה, מאוריסיו.

בני יהודה:

הכתומים יגיעו למשחק מול אשדוד כדי לנסות לבסס את מעמדם בחלק העליון של הטבלה. המאמן יוסי אבוקסיס יחזור לרביעייה אחורית, כשהקפטן איציק עזוז יירד לספסל ובמקומו יחזור מאוויס צ'יבוטה להרכב. בנוסף, הקשר יובל אשכנזי שנעדר למעלה מחודש, ישוב לסגל של בני יהודה. "מצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר מאור קנדיל בדף הפייסבוק של הקבוצה לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לעשות מה שאנחנו יודעים. אנחנו קבוצה טובה ואם נעשה את מה שאנחנו עושים בתקופה האחרונה, גם נשיג תוצאה טובה".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, עאיד חבשי, דן מורי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, נריוס ולסקיס.

שחקן מ.ס. אשדוד אור אינברום. לירון מולדובן
יעלה מהספסל. אור אינברום/לירון מולדובן

טריוויה

* שתי הקבוצות מגיעות אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד: אצל מ.ס. אשדוד זה כולל גם ניצחון בגביע, אצל בני יהודה שלושה מתוך הארבעה הסתיימו בתיקו.

* מ.ס. אשדוד לא ניצחה את בני יהודה בבית מאז 21 בדצמבר 2013, כשדויד סולארי קבע 0:1 בדקה ה-89.

* מ.ס. אשדוד היא קבוצת הבית הגרועה בליגה עד כה. היא עדיין לא ניצחה העונה כמארחת ובמאזנה שלוש נקודות מ-10 משחקים (הפרש שערים 18:6).

* וובה בראון, שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדי מ.ס. אשדוד, כבש את שערו הראשון בקריירה לרשת בני יהודה. זה קרה ב-7 באוגוסט 2010, במדי הפועל רמת גן בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully