וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: עידן לשם העניק לישראל ניצחון 2:3 על דרום אפריקה

הישראלי המדורג במקום ה-254 בעולם ניצח את ניקולס שולץ (325) 3:6, 5:7 במשחק שהכריע את המפגש כולו. ישראל העפילה לסיבוב השני בבית האירופי - אפריקאי בו תפגוש את צ'כיה בחודש אפריל

עידן לשם, שחקן נבחרת הדייויס של ישראל. עפרה פרידמן, איגוד הטניס,
החגיגות של עידן לשם/עפרה פרידמן, איגוד הטניס

ישראל השיגה היום (שבת) ניצחון קשה על דרום אפריקה 2:3 במסגרת הסיבוב הראשון בבית האזורי אירופי - אפריקאי בגביע הדייויס. במשחק המכריע ניצח עידן לשם המדורג 254 בעולם על ניקולס שולץ בשתי מערכות חלקות 3:6, 5:7 במשחק שנמשך שעה ו-18 דקות בלבד. בעקבות הניצחון העפילה ישראל לסיבוב השני בבית בו תתמודד מול צ'כיה בחוץ. המשחקים ייערכו ב-6 ו-7 באפריל.

היום השני של התחרויות החל עם משחק הזוגות במצב של 1:1. בהתמודדות הזוגות ניצחו רייבן קלאסן ורואן רולופס המקומיים 7:5, 4:6, 4:6 את יוני ארליך ודודי סלע. בכך עלתה המארחת דרום אפריקה ליתרון 1:2 במפגש. לאחר מכן ניצח דודי סלע ביחידים וקבע 2:2.

הצמד הישראלי פתח היטב, הציל שש אפשרויות שבירה של הדרום אפריקאים וניצח את המערכה הראשונה. אלא שבסט השני הצמד המארח לא אפשר לסלע וארליך ולו אפשרות שבירה אחת, ובשלישי השיג שבירה מוקדמת שהספיקה לו לניצחון.

דודי סלע, המדורג 97 בעולם, הצליח להשאיר את ישראל בתמונת העלייה. הישראלי הוותיק ניצח 6:7 (2), 1:6 את לויד האריס בן ה-20, שמדורג 289 בעולם. סלע נזקק לשעה ועוד 27 דקות בעקבות מערכה ראשונה די קשה, אבל במערכה השנייה ניסיונו עמד לצידו והוא הצליח לסמן וי על ניצחון שני בהתמודדות הזו. לאחר מכן, כאמור, הגיע הניצחון של לשם שהעניק לישראל את הניצחון.

עוד בנושא:

גביע דייויס: דודי סלע ניצח את ניקולס שולץ ואיזן ל-1:1, הפגנות פרו-פלסטיניות לפני המשחק
נובאק דג'וקוביץ' עבר ניתוח חשאי בידו, לא ברור לכמה זמן ייעדר
שר הספורט של דרום אפריקה יחרים את מפגש הדייויס מול ישראל: "הם אויב שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully