וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו יקבל עוד 9 מיליון יורו בעונה ויישאר בריאל מדריד

בספרד טוענים שהבלאנקוס יפתחו בקיץ את חוזהו של הכוכב הגדול וישפרו את משכורתו - מ-21 מיליון יורו לעונה, ל-30 מיליון יורו לעונה. זידאן: "תמיד נבקש ממנו יותר, כי הוא כריסיטאנו"

רויטרס

האם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד? השמועות לא פוסקות, אולם עיתון ABC מדווח הבוקר (שבת) כי הבלאנקוס החליטו לשפר את משכורתו של כוכבם הגדול, בתקווה שיישאר במועדון. על פי הדיווח, בתום העונה הקרובה תצמח משכורתו השנתית של רונאלדו מ-21 מיליון יורו ל-30 מיליון יורו לעונה, מה שיקרב אותו מאוד למשכורת השנתית של ניימאר.

כמו כן, נכתב בתקשורת הספרדית כי רונאלדו כבר העביר מסר לראשי המועדון לפיו הוא מעוניין להישאר ויהי מה, מסר שגרם לבלאנקוס להחליט לפתוח מחדש את חוזהו.

אמש, במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם לבנטה היום, התייחס זינדין זידאן ל-CR7 ואמר: "הוא תמיד משחק אותו דבר. תמיד נבקש ממנו יותר, כי הוא כריסטיאנו - כולנו פועלים ביחס אליו. תמיד כשמסיימים משחק, אפשר להגיד שרונאלדו יכול היה לעשות יותר. אני מרוצה ממנו ומשאר הקבוצה, צריך להישאר חיוביים ולא להתעסק בעבר".

זיזו נשאל על כך שהבלאנקוס לא ביצעו אף רכש בחלון שהגיע לסיומו והשיב: "אנחנו ביחד ברגעים הקשים. אני מאמין בסגל שלי ובוטח בהם לגמרי. זה הכל". על כך שעתידו ככל הנראה יוכרע בתוצאת המפגש עם פריס סן ז'רמן בליגת האלופות אמר: "לא אכפת לי ממה שיקרה בשנה הבאה. אני כאן כדי להתעסק בעכשיו. אני לא חושב שהליגה נגמרה".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל סוסיאדד הביסה 0:5 את דפורטיבו לה קורוניה
דיווח: השחקנים הבכירים בריאל מדריד ממשיכים לגבות את זינדין זידאן
בפעם השלישית ברציפות: ריאל מדריד לא התחזקה בחלון של ינואר

כריסטיאנו רונאלדו במצב רוח טוב

ותראו את השער הזה באימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully