וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין חושדת: אברהם פאס הימר שקרית שמונה תנצח את סכנין

חשיפה: הרקע לעימות בין הבלם הספרדי ליו"ר מוחמד אבו יונס - שאחריו הושעה מכל פעילות - הוא חשד שהימר על הפסד במשחק מול קרית שמונה (2:1) במחזור האחרון, בו לא שותף בשל פציעה. פאס בתגובה: "הכל שטויות. עוד נראה את האמת"

אברהם פאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חשדות חמורים. פאס/אדריאן הרבשטיין

שחקנים בבני סכנין טוענים שהרקע לעימות בין היו"ר מוחמד אבו יונס לבלם הקבוצה אברהם פאס הוא בשל חשד שפאס הימר על ניצחון לקבוצה יריבה - במשחק בו לא שיחק. המשחק המדובר נערך במחזור הקודם מול עירוני קרית שמונה, ואכן הסתיים בהפסד 2:1 (עדן שמיר ונייג'ל האסלביינק כבשו לזכות קרית שמונה בדקות 31 ו-56, עידן שמש צימק עבור סכנין בדקה ה-80).

פאס לא נטל חלק במשחק בשל פציעה ולא יכול היה להשפיע על תוצאת המשחק, אך בהנהלה זועמים עליו וכבר פועלים במישור המעשי. ביום שלישי האחרון נרשם עימות חריף בין פאס לאבו יונס, שהודיע כי השחקן "מושעה עד לבירור הפרטים". פאס אכן לא התאמן היום ולא יכלל בסגל למשחק מול הפועל חיפה (שבת, 16:00, ספורט 1).

עוד בנושא:

העימות בין פאס לסכנין נמשך, אבו יונס: "הוא מושעה עד לבירור הפרטים"
בני סכנין: עימות חריג בין אבו יונס לפאס, היו"ר הטיח האשמות קשות

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זועם. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

שחקנים בקבוצה טוענים כי החשדות נגד הבלם הספרדי עלו בעקבות מידע שהגיע לידי ההנהלה, אותו היא מנסה לאשר או להפריך כעת.

פאס מכחיש כמובן, ומשוכנע שאחרי בדיקת החשדות, הקבוצה תגלה שעשתה טעות חמורה ושההאשמות שגויות לחלוטין. אגב, חלק מאנשי ההנהלה מאמינים לפאס ומשוכנעים בצדקתו, אבל בכל מקרה נראה שהפרשייה נמצאת רק בתחילתה. ביולי 2013, מעט אחרי שחתם בבני סכנין, התפרסם תחקיר ב"מארקה" הספרדי בו הועלה החשד כי פאס היה מעורב בהטיית שני משחקים בזמן ששיחק בסבאדל, ואחרי חקירה שארכה כשנתיים נוקה מכל חשד.

תגובת מוחמד אבו יונס: "אני לא מגיב על שום דבר כרגע. יש לי משחק חשוב מחר, וביום ראשון נבחן את הדברים ונגיב בהתאם".

תגובת אברהם פאס: "אני רוצה להגיד לכל אותם אלה שכתבו או אמרו את הדברים הלא נכונים האלה: הכל שטויות. לעולם, אבל לעולם, לא הימרתי נגד הקבוצה שלי. לעולם לא עשיתי ולא אעשה משהו רע לסכנין. לא שיחקתי בשלושת השבועות האחרונים כי אני פצוע ואני עושה הכל כדי לחזור מהר יותר. האנשים שדיברו עליי ככה טועים מאוד ועם הזמן כולנו נראה את האמת. יש רק אמת אחת והיא שמעולם לא הימרתי נגד סכנין ובזמן קצר כולנו נתקן את זה ונראה את האמת".

תגובתה הרשמית של בני סכנין: "העימות עם פאס אכן היה אך בחירת הסיבה על ידי המפרסם הייתה הזויה עד שהעלתה תמיהה על הלחיים. באסיפה המדוברת ולאחר הפסד צורם מול קרית שמונה ועם היעדרויותיו האחרונות של פאס בשל פציעה והתנהלותו החייכנית בעת האסיפה, הביאו לתגובה חריפה ובלתי מתפשרת מצד היו"ר כלפי השחקן. כל שאר המילים על הימורים הם פסולים ואין להם מקום כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully