וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל: "סוארס אמר לי דברים מגעילים, בקאמפ נואו אתה משחק נגד השופטים"

בלם ולנסיה בא בטענות לשיפוט בהפסד 1:0 במשחק הראשון בחצי הגמר וגם תקף את האורוגוואי: "הוא קרא לי 'חרא'". רק 50 אלף אוהדים הגיעו למשחק, ואלוורדה: "אולי החורף השאיר אותם בבית"

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה, שחקן ולנסיה קרלוס סולר. רויטרס
חיים קשים. אינייסטה מעל קרלוס סולר/רויטרס

ברצלונה ניצחה אתמול (חמישי) 0:1 בביתה את ולנסיה, והשיגה מקדמה מזערית בחצי גמר גביע המלך. הבלאוגרנה שלטו במשחק ממש משריקת הפתיחה, אך במחצית הראשונה התקשו לייצר מצבים מסוכנים מול השער של העטלפים, שמצידם התרכזו בעיקר במשימות ההגנתיות. בסופו של דבר, לואיס סוארס (67) הלוהט נגח פנימה את שערו ה-13 ב-11 משחקיו האחרונים בכל המסגרות אחרי עבודת הכנה נפלאה של ליאונל מסי.

שחקן ברצלונה לואיס סוארס חוגג. רויטרס
כבש וגם החליף לא מעט טראש טוק עם גבריאל. סוארס/רויטרס

לואיס סוארס הודה אחרי המשחק: "זה יתרון קטן, אבל אנחנו מרוצים מהעובדה שהם לא כבשו. הם נתנו לנו כבוד ואנחנו הרווחנו מזה, למרות שההתמודדות עדיין פתוחה. במשחק הגומלין הם ילחצו אותנו ואסור לנו להיות שאננים".

ארנסטו ואלוורדה נשאל בסיום המשחק על מיעוט הקהל ביציעים (50,900) והשיב: "אני לא יודע מה אפשר לעשות יותר כדי לעודד את האוהדים להגיע, גם השעה המאוחרת והעובדה שמדובר בחורף עשו את שלהם. עשינו ככל שביכולתנו כדי להבטיח שהאוהדים יהנו מהמשחק".

"יש לנו יתרון קטן על ולנסיה, אבל גם אספניול הגיע לקאמפ נואו אחרי 0:1 נגדינו במשחק הראשון והם לא העפילו. התוצאה טובה בגלל שלא ספגנו. אין לנו יותר מדי זמן לנוח, נצטרך לעשות שינויים בדרבי ביום ראשון כדי לתת לשחקנים מנוחה".

מנגד, לוולנסיה היו לא מעט טענות על השיפוט במשחק הזה וגבריאל בלמה הברזילאי של הקבוצה יצא בטענות קשות גם נגד לואיס סוארס עמו הוא התעמת לאורך כל המשחק. גבריאל אמר: "במשך כל המשחק סוארס אמר לי דברים מגעילים. הוא אמר לי שאני חרא ואני אמרתי לו שהוא היה החלוץ הכי טוב בעולם בעבר. בקאמפ נואו אתה צריך לשחק גם נגד השופטים".

מרטין מונטויה שפגש את האקסית שלו אמר: "המטרה שלנו היתה להבקיע בגלל שבמסטאייה יהיה לנו יותר קל להפעיל לחץ, אבל אנחנו עדיין אופטימיים ונחושים ומאמינים שאפשר להגיע לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully