וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס יהיה מוכן להיפגש גם עם סן אנטוניו ויוסטון, מירוטיץ' בפליקנס

לא רק גולדן סטייט: בארה"ב טוענים שקינג ג'יימס ייפגש עם קבוצות נוספות, בתנאי שיוכלו להציע לו חוזה מקסימום. פורוורד שיקגו עובר לניו אורלינס, דראגיץ' יחליף את לאב באולסטאר

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
הרבה אופציות. לברון/רויטרס

שבוע בדיוק נותר עד סגירת חלון הטריידים ב-NBA, והשמועות הולכות וגוברות. הבוקר (חמישי) פורסם בארצות הברית דיווח מרעיש לפיו לברון ג'יימס יהיה מוכן להיפגש עם גולדן סטייט בקיץ הקרוב, אך עושה רושם שרשימת המועמדות הפוטנציאליות לצרף את כוכב קליבלנד לא נגמרת באלופה.

על פי כריס היינס, שאחראי על הדיווח הנ"ל, לברון יהיה מוכן להקשיב גם לסן אנטוניו, בתנאי שתצליח לפנות מקום תחת תקרת השכר על מנת להציע לו חוזה מקסימום. כמו כן, הוא לא שולל אפשרות להיפגש גם עם לוס אנג'לס לייקרס, יוסטון, וכמובן שקליבלנד. הקליפרס לא ברשימה שלו כרגע, אך שמה של מיאמי, בה כיכב בעבר, הוזכר גם כן.

עוד בנושא:

הנעלמים: אנדראה ברניאני והחיים בתור פלופ NBA נצחי
דיווח: לברון ג'יימס עשוי להיפגש עם ראשי גולדן סטייט בקיץ

שחקן פיניקס סאנס גרג מונרו. AP
לאן עכשיו? מונרו/AP

* לאחר שהטרייד בין ניו אורלינס ושיקגו בנוגע לניקולה מירוטיץ' נפל, הערב, כך מדווח אדריאן ווז'נראוסקי, הוא צפוי לצאת לפועל, לאחר שהפליקנס הסכימו להבטיח את השכר של פורוורד הבולס גם בעונה הבאה (12.5 מיליון דולר). שיקגו, ששלחה גם בחירת סיבוב שני, תקבל בתמורה את עומר אשיק, טוני אלן, ג'אמיר נלסון ובחירת סיבוב ראשון.

* גוראן דראגיץ' נבחר להחליף את קווין לאב הפצוע באולסטאר. הרכז הסלובני הוותיק מעמיד העונה ממוצעים של 17 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק, והוא אחת הסיבות העיקריות לכך שההיט מדורגים במקום הרביעי במזרח.

* אחד השמות החמים בשוק כרגע כבר לא יעבור, שכן שוחרר אמש רשמית מפיניקס: גרג מונרו. הסנטר בן ה-27, שנשלח ממילווקי לסאנס אך נחתך אחרי 20 משחקים, מבוקש בין היתר בבוסטון, סן אנטוניו, וושינגטון וניו אורלינס. על פי דיווחים, הסלטיקס יכולים להציע לו את המשכורת הגבוהה ביותר לשארית העונה אך בפליקנס, שאיבדו את דמרכוס קאזינס, הוא עתיד לקבל את כמות הדקות הגבוהה ביותר.

* על פי מארק שטיין מ"ניו יורק טיימס", ג'ו ג'ונסון מעוניין לעזוב את יוטה. לא מן הנמנע כי הג'אז יחליטו לחתוך את השוטינג גארד הוותיק.

* מספר דיווחים שונים גורסים כי קליבלנד הביעה עניין בשחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'ורדן קלרקסון. הקאבלירס זקוקים לסקורר נוסף בצל פציעתו של קווין לאב, ויכולים להציע את בחירת הסיבוב הראשון שלהם. הלייקרס, מנגד, מנסים להיפרד מקלרקסון וג'וליוס רנדל, על מנת לפנות כמה שיותר מקום תחת תקרת השכר לקראת הקיץ הבא, בו יהפוך לברון ג'יימס שחקן חופשי.

* דנבר מביעה עניין ברכז אינדיאנה דארן קוליסון, הפייסרס לא ממהרים לוותר עליו.

עוד באותו נושא

דיווח: לברון ג'יימס עשוי להיפגש עם ראשי גולדן סטייט בקיץ

לכתבה המלאה
שחקן שיקגו בולס ניקולה מירוטיץ'. AP
הפעם זה כנראה ייצא לפועל. מירוטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully