וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2, שלושער לראמזי ב-1:5 של ארסנל

הצ'יליאני החמיץ פנדל וכבש את הריבאונד (68) בניצחון מול האדרספילד, לוקאקו גם הרשית (55). רק 1:1 למנצ'סטר סיטי. התותחנים חגגו, מחיטריאן בישל שלושעה שערים, אובמיאנג כבש מנבדל

אתר רשמי

אחרי מחזור מלא בהפתעות בו מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי רשמו הפסדים, המחזור ה-26 בליגה האנגלית יצא לדרך היום (שבת) עם 1:1 של המוליכה מנצ'סטר סיטי במגרשה של ברנלי. לאחר מכן, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את האדרספילד. ברייטון ניצחה 1:3 את ווסטהאם, תומר חמד שוב נותר מחוץ לסגל, בירם כיאל שיחק שבע דקות. ארסנל חגגה עם 1:5 גדול מול אברטון כשארון ראמזי כובש שלושער.

דנילו שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) חוגג עם ברנרדו סילבה. רויטרס
שער ליגה שני העונה. דנילו, מימין, עם ברנרדו סילבה/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר סיטי 1:1

פפ גווארדיולה קיווה לעשות היסטוריה ולעבור את רף 70 הנקודות בתחילת פברואר. הוא ביצע שלושה שינויים בהרכב (בין היתר וינסנט קומפני חזר על חשבון בלם הרכש אמריק לאפורט) אבל הקבוצה שלו שמטה יתרון לראשונה העונה והסתפקה בנקודה בטרף מור. דנילו כבש שער יפהפה לזכות מנצ'סטר סיטי בדקה ה-22, אך במקום להביס, האורחים רשמו החמצות גדולות מרגלי ראחים סטרלינג ובסופו של דבר נענשו שמונה דקות לסיום על ידי יוהאן ברג גודמונדסון שהציל לברנלי נקודה.

דקה 22: גול! ביצוע מלוטש של דנילו. המגן הברזילאי, שהוצב בצד שמאל של ההגנה, קיבל כדור מברנרדו סילבה אחרי קרן קצרה וסובב בימין מ-20 מטרים לפינה הרחוקה. שער ליגה שני לדנילו, 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 32: אדרסון מנע שוויון. בן מי, הקפטן של ברנלי, נשאר ברחבה אחרי כדור קרן, היה הכתובת למסירה מקרית וגם בעט נהדר מהאוויר, אבל השוער הברזילאי שלח את יד שמאל והדף לקרן.

דקה 37: שוב הקפטן מי הוא זה שהגיע להזדמנות טובה עבור ברנלי, אבל הנגיחה שלו חלפה ליד הקורה של אדרסון.

דקה 55: זה היה צריך להיות השני של מנצ'סטר סיטי, אבל אגוארו מסר כדור אחורה מדי וסטרלינג לא בעט מספיק טוב ושלח את הכדור מעל השער.

דקה 71: איזו החמצה נדירה של סטרלינג. ווקר העביר כדור רוחב נהדר מצד ימין וסטרלינג היה צריך לדחוק משלושה מטרים אל הרשת, אך איכשהו בעט החוצה.

דקה 82: גול! סיטי שילמה על ההחמצות. לוטון הגביה כדור נפלא מצד ימין וגודמונדסון האיסלנדי ברח לווקר ובעט פנימה, כשאדרסון רק הדף אל הרשת. ברנלי איזנה ל-1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוהאן ברג גודמונדסון שחקן ברנלי חוגג. רויטרס
דאג להעניש. יוהאן ברג גודמונדסון/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - האדרספילד 0:2

אחרי ההפסד לטוטנהאם במהלך השבוע, הצליחה הקבוצה של ז'וזה מוריניו לחזור לנצח וצימקה את הפער ממנצ'סטר סיטי ל-13 נקודות. אולי חשוב מכך, מנצ'סטר יונייטד הגדילה את הפער מליברפול וצ'לסי, לפחות זמנית. אלכסיס סאנצ'ס כבש את שער הבכורה שלו במדי השדים האדומים אחרי שהחמיץ פנדל והגיע אל הכדור החוזר בדקה ה-68. האדרספילד כבר במקום ה-19.

השער הראשון הגיע בדקה ה-55. חואן מאטה העביר כדור רוחב יפה משמאל, רומלו לוקאקו בעט מהאוויר ומקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-68 והיה הראשון של אלכסיס סאנצ'ס במדי השדים האדומים. הצ'יליאני עצמו סחט פנדל אחרי שמעד על קצה הרחבה במצב שספק אם היה ראוי לשריקה. סאנצ'ס בעט בעצמו מהנקודה הלבנה, יונאס לוסל הדף, אבל הצ'יליאני הגיע ראשון לכדור החוזר והמשיך פנימה את ה-0:2.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער בכורה. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ארסנל - אברטון 1:5

במשחק הראשון עם כל שחקני הרכש החדשים, התפוצצו התותחנים מול הטופיז והובילו 0:4 כבר בדקה ה-37. פייר אמריק אובמיאנג כבש את שער הבכורה שלו במשחק הבכורה, ארון ראמזי הפציץ שלושער והנריך מחיטריאן בישל שלושה שערים. תיאו ווקלוט פתח בהרכב אברטון ושיחק 61 דקות כשהוא זוכה למחיאות כפיים סוערות מאוהדי ארסנל אחרי שהוחלף.

הראשון הגיע בדקה השישית, מסוט אוזיל מסר לפייר אמריק אובמיאנג, שהכניס להנריך מחיטריאן. הארמני העביר כדור רוחב לארון ראמזי, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-14. אוזיל הגביה קרן משמאל, שקודראן מוסטפי המשיך בנגיחה ולורן קוסיילני נגח משני מטר פנימה את ה-0:2. בדקה ה-19 הצליחה ארסנל לכבוש את השלישי אחרי שאלכס איוובי מצא את ראמזי, שבעט מ-20 מטר כדור שפגע באליקים מנגלה, שינה כיוון והלך פנימה, 0:3. לא הבכורה שהצרפתי חלם עליה. השער הרביעי הגיע בדקה ה-37. הנריך מחיטריאן הכניס כדור עומק לפייר אמריק אובמיאנג, שהקפיץ מעל ג'ורדן פיקפורד עם רגל שמאל פנימה, 0:4. זה הבישול הראשון שהארמני מספק לגאבוני מאז אפריל 2016, אז זה היה ב-1:5 של בורוסיה דורטמונד מול וולפסבורג בבונדסליגה.

אברטון הצליחה לצמק בדקה ה-64, קוקו מרטינה הגביה משמאל, דומיניק קאלברט לואין נגח פנימה וצימק ל-1:4. בדקה ה-74 מחיטריאן בישל את השלישי שלו וראמזי השלים שלושער. הפעם הארמני מסר מימין והוולשי בעט בנגיעה לפינה הקרובה וקבע 1:5. מחיטריאן הוא שחקן ארסנל הראשון שמבשל שלושה שערים במשחק אחד מאז שסנטי קאסורלה בישל ארבעה מול וויגאן במאי 2013. ראמזי הוא השחקן ה-20 שכובש שלושער עבור ארסנל בפרמיירליג.

ברייטון - ווסטהאם 1:3

אחרי שישה משחקים, הצליחו השחפים להשיג ניצחון יקר מאוד. גלן מארי הלוהט כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה השמינית, חאבייר הרננדס איזן בדקה ה-30, אבל שערים של של חוסה איסקיירדו (59) ופסקאל גרוס (75) סידרו לברייטון שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית. תומר חמד שוב נותר מחוץ לסגל העמוס בחלוצים (אחרי שקבוצתו צירפה שני שחקני התקפה בינואר), בירם כיאל שיחק שבע דקות.

ארון ראמזי שחקן ארסנל. רויטרס
ראמזי חוגג שלושער/רויטרס

משחקים נוספים

בורנמות' - סטוק סיטי 1:2
לבורנמות': ג'ושוע קינג (70), ליס מוסה (79), לסטוק: ג'רדאן שאקירי (5)

לסטר - סוונסי 1:1
ללסטר: ג'יימי ורדי (17), לסוונסי: פדריקו פרננדס (53)

ווסט ברומיץ' - סאות'המפטון 3:2
לווסט ברומיץ': אחמד חגאזי (4), סלומון רונדון (72), לסאות'המפטון: מריו למינה (40), ג'ק סטיבנס (43), ג'יימס וורד פרואז (55)

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
שער בבכורה. אובמיאנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully