וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: "נערכו דיונים על סיוע ישראלי לאבטחת המונדיאל בקיץ"

על פי הדיווחים במוסקבה, ראש המועצה לביטחון לאומי של רוסיה ניקולאי פטרושב העלה את הנושא במהלך פגישה שקיים עם מקבילו הישראלי מאיר בן שבת. וגם: האם נחילי ארבה יהרסו את המונדיאל?

הקמע של מונדיאל 2018. רויטרס
כאב ראש בטחוני. המונדיאל ברוסיה/רויטרס

שלטונות רוסיה מעוניינים בסיוע ישראל באבטחת המונדיאל שייער בקיץ הקרוב. כך מדווחים כלי תקשורת ברוסיה. על פי הדיווחים ראש המועצה לביטחון לאומי של רוסיה ניקולאי פטרושב המבקר בימים אלו בישראל העלה את הנושא בפגישתו עם מקבילו הישראלי מאיר בן שבת.

בהודעה שפורסמה מטעם המועצה לביטחון לאומי של רוסיה בסוכנות הידיעות "אינטרפקס" נאמר כי במהלך הפגישה בין פטרושב לבן שבת "נדון שיתוף פעולה הנוגע לאבטחה וסיוע להגברת הביטחון במהלך ההכנות לקראת המונדיאל ובמהלך קיומו". ההודעה לא הכילה פרטים נוספים על השיתוף פעולה הרוסי-ישראל המתהווה בנושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהרסו את המונדיאל? נחילי ארבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר: משרד החקלאות הרוסי הזהיר בימים האחרונים כי נחילי ארבה עלולים להגיע למגרשים בהם ייערך בקיץ הקרוב המונדיאל ולשבש את המהלך התקין של המשחקים.

במהלך כינוס חקלאי במוסקבה אמר פטר צ'קמרוב, המשמש כבכיר במשרד החקלאות הרוסי, כי: "במשך השנים למדנו להתמודד עם הארבה. אבל השנה כל הסיפור יכול להתפתח לסקנדל. כל העולם יגיע אלינו למונדיאל ואל תשכחו שהמגרשים הם בצבע ירוק. ארבה אוהב מקומות ירוקים עם הרבה דשא".

דברים עוררו צחוק בקרב היושבים באולם בזמן הכינוס. צ'קמרוב לא נרתע והמשיך: "אתם צוחקים, אבל הארבה השמיד קרוב למיליון הקטרים של דשא ברוסיה בשנה שעברה. אני מאוד מקווה שנדע לטפל בזה כדי שלא נתבזה".

לאחר שהדברים פורסמו בהרחבה בתקשורת הרוסים נזעקו בוועדה המארגנת של המשחקים להרגיע את הרוחות. יו"ר הוועדה אלכסיי סורוקין אמר לסוכנות הידיעות "טאס" הנחשבת לשופר של הקרמלין כי: "להצהרה הזאת יש להתייחס בהומור. הארבה לא יהווה שום סכנה למשחקים. מדובר בדשא קצר מאוד שמעובד בצורה מיוחדת. הארבה לא יגרום לשום בעיה במהלך המשחקים".

עוד בנושא
חלון בשיגעון: המנצחות והמפסידות של חלון ההעברות של ינואר
אבא בישל דייסה: היכרות עם ואדים מאנזון, חלוץ הרכש של הפועל באר שבע
יו"ר ווסטהאם: "השחקנים האפריקאים גורמים לבעיות, יש להם גישה רעה"

עדכון ראשון (14:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully