וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הדייויס: לשם יפתח מול לויד האריס, סלע יפגוש את ניק שולץ'

המחבט מספר 2 יפגוש את המחבט הבכיר של דרום אפריקה (שישי, 16:00). בשבת: יוני ארליך ישחק בזוגות עם דניאל צוקרמן מול רייבן קלאסן ורואן רואלפסה. סלע: "הפורמט של 3 מערכות עדיף מבחינתי"

דודי סלע, נבחרת ישראל לגביע דייויס. עפרה פרידמן, איגוד הטניס, אתר רשמי
יוביל את ישראל. דודי סלע/אתר רשמי, עפרה פרידמן, איגוד הטניס

הגרלת סדר המשחקים למפגש הדייויס בין ישראל ודרום אפריקה התקיימה היום (חמישי) בקאנטרי קלאב אייריני בפרטוריה. עידן לשם יפתח מחר בשעה 16:00 שעון ישראל את ההתמודדות מול לויד האריס השחקן הבכיר של הדרום אפריקאים. בהמשך דודי סלע יעלה מול מספר 2 ניק שולץ'. בשבת המשחקים יחלו בשעה 11:00, כאשר לזוגות הרכיב הקפטן הישראלי את יוני ארליך ודניאל צוקרמן ומולם ישחקו רייבן קלאסן ורואן רואלפסה. לאחר חצי שעה הפסקה דודי סלע יעלה מול לויד האריס ולאחר מכן עידן לשם מול ניק שולץ'.

יוני ארליך התייחס לתנאים ואמר: השחקנים המקומיים גדלו בכלל באזור קייפטאון כך שתנאי הגובה גם מקשים עליהם. לגבי רעשי הרקע ההפגנות וכ'ו אנחנו לא מתייחסים לכך בכלל ויודעים שתהיה תמיכה גדולה של הקהילה היהודית".

דודי סלע: "אנחנו מתחילים להתרגל למגרש ולתנאים כל יום קצת יותר טוב. בשבילי הפורמט החדש עדיף כמובן שזה הטוב משלוש מערכות, אחרי הזוגות יהיה לי רק חצי שעה מנוחה אז כמובן שזה קשה אבל בסך הכל השינוי חיובי אני חושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully