וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס עשוי להיפגש עם ראשי גולדן סטייט בקיץ

חדשות מרעישות בארה"ב: ברשת ESPN טוענים כי אם הווריירס יפנו מספיק מקום בתקרת השכר כדי להעניק לג'יימס חוזה מקסימום, הוא ייפגש איתם "מתוך כבוד הדדי". תומפסון ואיגודלה ייאלצו לעזוב?

קווין דוראנט לצד לברון ג'יימס, גולדן סטייט מול קליבלנד. רויטרס
ישלבו כוחות? לברון ודוראנט/רויטרס

חדשות מרעישות ב-NBA: רשת ESPN מדווחת הבוקר (חמישי) כי גולדן סטייט עשויה להיפגש עם לברון ג'יימס בקיץ הקרוב - בו יהפוך שחקן חופשי - כדי לדון באפשרות שיצטרף לקבוצה. בדיווח ציינו כי נכון לעכשיו אין שום אינדיקציה המצביעה על כך שהווריירס ינסו להחתים את כוכב קליבלנד, אולם הודגש כי האפשרות שהצדדים ייפגשו "מתוך כבוד הדדי" בהחלט קיימת.

הדבר תלוי, מן הסתם, בגובה החוזה שהאלופה המכהנת תוכל להציע לג'יימס. אם היא תפנה מספיק מקום בתקרת השכר כדי להציע לג'יימס חוזה מקסימום, הסבירות שהוא יעשה צעד בלתי ייאמן ויצטרף לקבוצת הכוכבים באוקלנד תהיה גבוהה יותר.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול אנדרה איגודלה גולדן סטייט ווריירס. AP
איגודלה ישלם את המחיר?/AP

האופציה הסבירה ביותר שתאפשר מהלך דמיוני שכזה היא עסקת סיין-אנד-טרייד, במסגרתה יחתימו את קליי תומפסון ואנדרה איגודלה על חוזים חדשים ויציעו אותם לקאבס תמורת ג'יימס. כדי שזה יקרה, קווין דוראנט יצטרך לספוג עוד קיזוז בשכרו שעומד כעת על 25 מיליון דולר בעונה, וכן יצטרכו למצוא קבוצה שתוכל לספוג את חוזהו של שון ליבינגסטון.

ג'יימס יוכל להפוך בקיץ הקרוב לשחקן חופשי בלתי מוגבל, והוא אכן צפוי לדחות את האופציה שלו להאריך חוזה בקליבלנד תמורת 35.6 מיליון דולר לעונה. שמו של ג'יימס כבר נקשר במעבר ללייקרס, לקליפרס וגם ליוסטון, אולם כעת גם גולדן סטייט עשויה להצטרף למאבק ולטרוף את כל הקלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully