וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות בין פאס לסכנין נמשך, אבו יונס: "הוא מושעה עד לבירור הפרטים"

1.2.2018 / 8:50

אחרי שפרסמנו אתמול על עימות חריג בין היו"ר לבלם, האחרון הושעה כאשר במועדון מבהירים כי ישנם חשדות שנעשו על ידיו מהלכים מכוונים שנועדו לפגוע בו. השחקן מכחיש את ההאשמות נגדו

עריכת וידאו: מתן חדד

בלמה הספרדי של בני סכנין אברהם פאס מושעה מכל פעילות במועדון, כך על פי יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס. כזכור, אתמול פרסמנו שבין אבו יונס לפאס התרחש עימות חריג שכמעט גלש לעימות פיזי שבמהלכו הטיח היו"ר האשמות קשות נגד הבלם. במועדון מבהירים שנגד הבלם ישנם חשדות על מהלכים שנעשו בכוונה על ידו ופגעו במועדון. אבו יונס אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אברהם התאמן בצד ומבחינתי הוא מושעה מכל פעילות עד אשר נברר את הפרטים לגבי המידע שיגיע אלינו לגביו".

השחקן עצמו מכחיש את הסיפור וטוען שלא היה עימות בינו לבין אבו יונס וכי היו"ר כעס עליו כפי שכעס על כל השחקנים בתקופה שהמועדון לא הצליח. פאס ייפגש עוד היום עם המנכ"ל חאלד קאסום כדי להבין בדיוק במה מאשימים אותו בקבוצה. לפי גורם בסכנין ייתכן שפאס יסיים את דרכו במועדון.

פאס ערך היום אימון בצד שוב וטיפולים אצל הפיזיותרפיסט כאשר הבלם נפגש עם מנכ"ל המועדון ושטח בפניו את הטענות לגבי העימות עם אבו יונס. אגב, הבלם טען בפני מקורביו שאבו יונס הטיח בו האשמות על כך שהוא מאריך את החזרה שלו למגרש סתם ושהוא יכול כבר לשחק אך לא עושה זאת. פאס הגיב לוואלה! ספורט על ההתרחשויות ואמר: "אני עושה את המיטב שלי כדי לחזור כמה שיותר מהר ולעזור לקבוצה. אני מבין שהסיטואציה היא לא טובה אבל אנחנו חייבים כולם להישאר ביחד ולהיות חזקים". אגב, למרות השיחה גורמים בהנהלת סכנין אמרו שאבו יונס זועם על הבלם וייתכן ובכל מקרה יביא לסיום דרכו במועדון.

פאס בן ה-38 משחק כבר עונה חמישית בבני סכנין, עם הפוגה קצרה ב-2014 במכבי חיפה. גם בגילו המתקדם פאס הוא שחקן הרכב קבוע בקבוצה ורשם 14 הופעות ב-11 כשרק פעם אחת הוא הוחלף. אשתקד פאס נתן את עונת השיא שלו מבחינת כיבושים עם 5 כאלה ב-29 הופעות ליגה בהרכב.

אברהם פאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חתול שחור בינו לבין אבו יונס? אברהם פאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully