וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יקוב סילבסטר חתם לחצי עונה עם אופציה להארכה

31.1.2018 / 16:45

החלוץ הסלובקי הצטרף לקבוצה מהבירה, שתחזיק באופציה להאריך את חוזהו בעוד שנה. הקבוצה הפינית חתמה לפני חצות על טופס ההשאלה של פול אדגר, שפינה מקום לסילבסטר ויעבור לראשון לציון

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד

יקוב סילבסטר חתם היום (רביעי) בבית"ר ירושלים. החלוץ הסלובקי שעל הגעתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לחצי עונה כאשר לקבוצה מהבירה יש אופציה להאריך את חוזהו בסופה בעונה אחת. רישומו התאפשר רק לאחר הוצאתו מהסגל של הקשר הצעיר פול אדגר, שחיכה עד 23:55 כדי לקבל את טופס השאלת המשנה החתום מהקבוצה הפינית אקנאס, המחזיקה בכרטיסו. אדגר קיבל ארכה עד חצות, וכאמור הספיק להשיג את האישור כדי לעבור להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.

סילבסטר בן ה-28 סומן בגיל צעיר כאחד משחקני העתיד של הכדורגל הסלובקי והצטיין במדי הנבחרת הצעירה של ארצו עם 6 שערים ב-14 משחקים. דינמו זאגרב רכשה אותו מסלובן ברטיסלבה תמורת 1.5 מיליון יורו. הוא לא הצליח להתבלט בקבוצה הקרואטית וזו מכרה אותו תמורת 600 אלף יורו לארצבירגה אווה מהליגה השנייה בגרמניה.

עוד בנושא:

יקוב סילבסטר עבר בדיקות רפואיות, בדרך לחתימה בבית"ר ירושלים
חלון ההעברות ייסגר הערב: עדכונים חיים
יוסי בניון יוכל להשתחרר ממכבי פתח תקוה לנבחרת ישראל

שחקן בית"ר ירושלים יקוב סילבסטר עם שחר גרינברג. יח"צ,
סילבסטר עם שחר גרינברג/יח"צ

אחרי שנתיים פנטסטיות באווה, נירנברג רכשה את סילבסטר תמורת 1.7 מיליון יורו. בהמשך היא השאילה אותו לפדרבורן ובינואר 2017 הוא הגיע איתה לסיכום על התרת חוזהו וחתם באלבורג הדנית. סילבסטר כבש שלושער כבר במשחק השני שלו בקבוצה, והצטיין עד סיום העונה, אבל בעונה הנוכחית הפך לשחקן ספסל ולאחרונה סיים את חוזהו ועזב.

מעבר לזה, הקבוצה מהבירה ניסתה לארגן הפתעה גדולה לקראת סוף החלון, וחידשה את השיחות עם טל בן חיים, בעקבות הגעתו הצפויה של הבלם אלכסנדר פאנטיץ' למכבי תל אביב. אם זאת, השחקן העדיף להישאר אצל הצהובים ולא לעשות את המעבר לבירה, והוא נשאר אצל הצהובים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מדיה יקוב סילבסטר. מערכת וואלה!
מדיה יקוב סילבסטר/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully