וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס סמית' עובר לוושינגטון. גרונקובסקי: "אשחק בסופרבול"

31.1.2018 / 9:13

הקוורטרבק מקנזס סיטי יעבור תמורת בחירת סיבוב שלישי ומגן פינה. בעקבות כוונת קליבלנד אינדיאנס לשנות לוגו הודיע רוג'ר גודל: הרדסקינס לא ישנו את שמם. גרונקובסקי עדיין לא הוכשר לסופרבול, אבל מצהיר: "אני מוכן"

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס חוגג. AP
עוד תחנה בקריירה. סמית'/AP

בוושינגטון רדסקינס לא סומכים על קירק קאזינס. למרות עונה טובה מאוד של הקוורטרבק, אדומי העור הביאו בטרייד את אלכס סמית', עד העונה בקנזס סיטי. סמית' בן ה-33 יגיע תמורת בחירת סיבוב שלישי בדראפט ומגן הפינה קנדל פולר. הוא יחתום על הארכת חוזה לארבע שנים בסכום של כ-94 מיליון דולר, 71 מיליון מתוכם בכסף מובטח.

בהקשר של הרדסקינס, קבוצת הבייסבול קליבלנד אינדיאנס הודיעה כי תסיר את לוגו הצ'יף וואהו, אחד הסמלים המפורסמים בעולם הספורט. במשך שנים מופעל על הרדסקינס לחץ לשנות את שמם ואת הסמל, אולם הקומישינר רוג'ר גודל הודיע כי זה לא יקרה: "הנושא הזה עולה במשך עשורים", אמר, "9 מתוך 10 ילידים-אמריקאים לא רואים בשם או בסמל ביטוי גזעני".

שחקן וושינגטון רדסקינס ג'ורדן ריד. Nick Wass, AP
"9 מתוך 10 ילידים אמריקאים לא רואים בשם או בסמל ביטוי גזעני"/AP, Nick Wass

סופרבול: ניו אינגלנד עדיין ממתינה לבשורה בעניינו של רוב גרונקובסקי, שטרם הוכשר לשחק מול פילדלפיה. כשגרונק נשאל אם ישחק הוא השיב בנחרצות "כן", אבל בפרוטוקול הליגה הוא עדיין מוכר כסובל מזעזוע מוח.

כשנשאל גרונקובסקי ביום שלישי מתי ייצא מהפרוטוקול השיב: "מקווה שמחר. נראה מה הרופאים יגידו, זו החלטה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully