וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אטיין ריינן חתם עד תום העונה

31.1.2018 / 18:05

הרכש הראשון בעידן מו אלאך: הבלם ההולנדי בן ה-30 חתם על החוזה וממתין לשחרור הבינלאומי מכרונינגן. ריינן: "שמח להצטרף למועדון בעל שם ומוניטין". אלאך: "מרחיב לנו את האפשרויות בהגנה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ניר קלינגר מתארח אצל "טוכמן וחמי"

מכבי חיפה מתחזקת ברגע האחרון: אטיין ריינן, בלמה של כרונינגן ההולנדית, חתם הערב (רביעי) בקבוצה עד תום העונה ויעבה את חוליית ההגנה של פרד רוטן.

ריינן בן ה-30 אמר עם חתימתו: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון בעל שם ומוניטין כמו מכבי חיפה". המנהל הטכני, מו אלאך, הוסיף: "לאחר המעבר של דקל קינן לארצות הברית, היה חשוב לנו להביא בלם אחר במקומו. אטיין הוא בלם טוב ומנוסה שמרחיב לנו את אפשרויות הציוות בהגנה".

שחקן מכבי חיפה אטיין ריינן. מכבי חיפה, אתר רשמי
הרכש הראשון של הצוות ההולנדי. אטיין ריינן/אתר רשמי, מכבי חיפה

ריינן התחיל את הקריירה בזוולה ושיחק במדיה בשנים 2005-2011. ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר 2011 הוא נמכר לאלקמאר תמורת 100 אלף יורו ובקיץ 2014 חתם בקאמבור. שנה לאחר מכן כרונינגן קנתה אותו תמורת כ-400 אלף יורו והוא חתם לשלוש שנים.

ריינן שימש כשחקן הרכב קבוע בכרונינגן מהרגע בו הצטרף אליה, אבל העונה חל פיחות במעמדו. אחרי שפתח את העונה כשחקן הרכב, הוא ירד לספסל ומאז אמצע אוקטובר שיחק דקה בודדת כמחליף.

בסך הכול לריינן 160 הופעות בליגה הבכירה בהולנד (כולל משחקי פלייאוף) ו-132 הופעות בליגת המשנה (כולל משחקי פלייאוף). מכבי חיפה היא התחנה הראשונה שלו מחוץ להולנד.

שחקן מכבי חיפה אטיין ריינן, מו אלאך. מכבי חיפה, אתר רשמי
מספר 4 החדש. ריינן/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully