וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון הוצג במכבי פתח תקוה: "בארץ לא יודעים לתת כבוד"

31.1.2018 / 16:00

הקשר, שעזב את בית"ר ירושלים וחתם לשנה וחצי, הוצג במכבי פתח תקוה: "אני ממשיך בדרך שלי. אחרי מה שעברתי, החלטתי שזה המקום הנכון בשבילי". עדן שרם סיכם וממתין לשחרור ממכבי נתניה

יוסי ציפקיס
יוסי בניון מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יוסי בניון/יוסי ציפקיס

אחרי שעזב את בית"ר ירושלים ועבר למכבי פתח תקוה וחתם לשנה וחצי, יוסי בניון הוצג היום (רביעי) בקבוצתו החדשה. הקשר ישב לצדם של אבי לוזון והמאמן שרון מימר, שחוזר לשתף איתו פעולה אחרי שאימן אותו בתחילת העונה בבית"ר ירושלים.

יוסי בניון: "מודה לאבי לוזון ולשינו זוארץ שעשו הכל כדי להביא אותי. אני שמח להגיע למכבי פתח תקוה. המטרות האישיות שלי הן קודם כל להנות מכדורגל וכמובן מקצועית לעזור לקבוצה, לעשות תוצאות טובות ולנצח כל משחק. אני מאחל המון בהצלחה לבית"ר ירושלים. זה מועדון שנקשרתי אליו עם קהל נהדר וחדר הלבשה שנהנתי ממנו בכל רגע. אני מאמין בדרך שלי ולוקח את ההחלטות אחרי הרבה שיקולים. אני שומע אנשים שאומרים שאני צריך לפרוש, אבל אני עושה מה שטוב לי ומה שנוח למשפחה שלי. היו עוד קבוצות שרצו אותי, וזה אומר שאנשים מאמינים שאני עדיין יכול לתרום ולעזור וזה מה שמחזק אותי. עברתי הרבה חוויות בקריירה. כל שחקן רוצה שיהיו כמה שיותר אוהדים ושיבואו לתמוך בקבוצה, וגם פה במכבי פתח תקוה. מה שחשוב בשבילי זה להיות במגרש ולעזור לקבוצה".

עוד הוסיף: "האהבה שלי היא לפני הכל למשחק עצמו ואני פחות מתייחס למה שמסביב. אני מנסה תמיד לשמור על חיוך ויש דברים הרבה יותר חשובים מכדורגל. אין לי שום דבר להתלונן עליו. בקיץ האחרון הייתי כבר מאוד קרוב למכבי פתח תקוה, אבל בסופו של דבר אחרי המון מחשבה קיבלתי החלטה ללכת לבית"ר ירושלים. אני שלם איתה. הכל זה לטובה, לכל דבר שקורה יש סיבה. בארץ לא נותנים כבוד. אני נותן כבוד לכולם, אבל יש אנשים שלא נותנים אבל אני לא מתעסק בזה וזו בעיה שלהם. היו לי מספר הצעות מליגת העל וכמה מליגה לאומית ואני מודה לכולם, זה כיף שרוצים אותך. החלטתי שמכבי פתח תקוה זה המקום, אחרי מה שעברתי, שבו אני אוכל להנות הכי הרבה על המגרש ומחוץ למגרש. בזמן הקצר שהייתי עם שרון מימר התחברנו מאוד ונקשרתי אליו, אני מאמין בדרך שלו. בנבחרת ראיתי כמה מנור סולומון מוכשר. יש לו דרך ארוכה כדי לממש את מה שמצפים ממנו. צריך לתת לו את השקט וכולנו נעזור לו כדי שיגיע לאן שהוא צריך להגיע. מהיום הראשון שנחתתי בישראל הציעו לי מיליון תפקידים, אבל אני אמרתי שכל עוד אני יכול לשחק כדורגל זה מה שאני רוצה לעשות ובזה אני מרוכז".

יוסי בניון חותם מכבי פתח תקוה. אתר רשמי
סעיף מיוחד בהסכם. בניון/אתר רשמי

אבי לוזון: "אני באמת שמח שהצלחנו לצרף את יוסי בניון למכבי פתח תקוה. כולי תקווה ואמונה שהוא יעזור לנו בצד המקצועי ויעזור לשרון מימר להשיג תוצאות טובות יותר על המגרש. זה לא סוד שהוא חתום לשנה נוספת חוץ מהשנה הזאת, ואני כמעט בטוח שכל עוד הוא ירצה להיות חלק מהמועדון הזה אני באופן אישי ישמח שהוא יהיה חלק מאיתנו. אנשים שאנחנו אוהבים נשארים שנים רבות, ראו ערך עומר גולן ומגמאדוב ויוסי בניון יכול להיות הצלע השלישית. אנחנו ניתן לו להיות על המגרש, נחבק אותו ונאהב אותו. יש שמחה גדולה שיש המון תקשורת סביב מכבי פתח תקוה ועשרות אם לא מאות ילדים בחוץ שמחכים ליוסי בניון. הם ההוכחה שיוסי רצוי על כר הדשא. מכבי פתח תקוה תמיד שואפת להגיע הכי רחוק שאפשר. גידי קאניוק? הכל ברור. אנחנו נקבל את חצי מיליון היורו שלנו, אני לא מודאג".

שרון מימר: "אנחנו קבוצה שקטה ולא שולפת. אני בטוח שאליבלטו ויוסי בניון שהגיעו יעזרו לקבוצה להגיע ליותר הזדמנויות, לכבוש יותר שערים ולהשיג יותר נקודות. זה לא סוד שיש לי חיבור עם יוסי בניון עוד מימי בית"ר ירושלים. רציתי את זה לאורך הרבה זמן ואני שמח שזה התממש. המועדון ירוויח מיוסי. זה חיבור טוב לשני הצדדים ואני מאחל לו בהצלחה ושיהנה לחזור מכדורגל".

כאמור, בניון יוכל להשתחרר מההסכם בכל שלב אם יקבל הצעה מנבחרת ישראל. ההצעה כוללת מינוי למנהל טכני בנבחרת הבוגרת, בנבחרת הצעירות, או לכל תפקיד בעל משמעות בנבחרות ישראל. ההסכם הזה עלה במהלך השיחה שניהל השחקן אתמול עם היו"ר שינו זוארץ ומאוחר יותר גם עם אבי לוזון ועומר גולן במתחם האימונים, לקראת החתימה על החוזה החדש. כרגע, עדיין לא ברור האם בניון אכן יקבל תפקיד, משום שקודם לכן רוצים בהתאחדות למנות מאמן ואז יחליטו מה תהיה זהותו של המנהל הטכני שיעמוד בראש הנבחרות.

כזכור, פתח תקוה תציע לבניון תפקיד בסוף התקופה, אך זה יהיה נתון כמובן לשיקול דעתו. בניון יערוך אימון ראשון אחר הצהריים, וקודם לכן ידבר עם התקשורת. "השם של בניון נמצא באוויר מאז הקיץ, אבל בימים האחרונים לחצנו מאוד כדי לצרף אותו, כי ידענו שהוא לא ממשיך בבית"ר ירושלים. ההצעה כל הזמן הייתה על הפרק, אבל חיכינו להחלטה שלו", אמרו במועדון. "יוסי לא רצה לבוא לחצי שנה, ולמרות שהתנגדנו בהתחלה החלטנו לכבד אותו. בהסכם עם בניון אין משמעות לחוזה, הוא יוכל להישאר כאן כמה זמן שירצה". השחקן צפוי לחלוק את סרט הקפטן עם נאור פסר. במצב הזה, צחי גיגי ישמש כקפטן השלישי.

מי שעוד חתם בקבוצה הוא החלוץ עדן שרם ממכבי נתניה, שקיבל את השחרור מקבוצתו וחתם על חוזה עד סוף העונה.

שון גולדברג לא משוחרר כרגע מבית"ר ירושלים, אך אם ישוחרר ברגע האחרון הוא יצטרף לסגל. פתח תקוה רצתה את השחקן משום שהוא מסוגל לשחק במספר עמדות - מגן שמאלי, קשר אחורי ובלם במערך של שלושה בלמים.

שחקן מכבי פתח תקוה עדן שרם. יח"צ,
חתם לפני סגירת החלון. עדן שרם עם אבי לוזון ועומר גולן/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully