וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי על הירידה החדה במעמדו: "כבר הייתי בסרט הזה בעבר"

הישראלי ממעט לשחק לאחרונה במדי גולדן סטייט, אבל נשאר אופטימי: "אסור שזה יסיח את דעתי". קר ממשיך לשבח ומבטיח: "הוא ישחק יותר בקרוב". המאמן על התבוסה: "בעטו לנו בתחת, זה היה פאתטי"

עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס, מול סם דקר, לוס אנג'לס קליפרס. AP
ייחלץ מהמצב? כספי/AP

הירידה החדה בדקות ובמעמד של עומרי כספי במשחקים הבאים לא מטרידה את מנוחתו, או ככה לפחות הוא טוען. "כבר הייתי בסרט הזה במהלך הקריירה", אמר הפורוורד הישראלי של גולדן סטייט עוד לפני שקיבל 11 דקות וקלע שתי נקודות הלילה (בין שלישי לרביעי) בתבוסה 129:99 בידי יוטה. "זה ה-NBA. אתה מפספס משחק אחד, ולפתע שחקנים שהיו מאחוריך ברוטציה מתעלים ומשחקים טוב. ככה זה אמור להיות, לא?".

כספי אכן נדחק לשולי הרוטציה של קר, והדבר בא לידי ביטוי גם בדפי הסטטיסטיקה. בחודש דצמבר האחרון, שהיה מצוין עבורו מבחינה אישית, הוא קיבל 19.5 דקות בממוצע למשחק והספיק לרשום במהלכן 8.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים. בפרק הזמן הזה הוא קיבל שבחים רבים גם בתקשורת האמריקאית, אולם מאז הוא הספיק לחלות ולהיפצע, ואת חודש ינואר הוא מסיים עם ממוצעים של 3.7 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-13 דקות בלבד. בשנייים מחמשת המשחקים האחרונים הוא כלל לא שותף, וגם כשזכה לדקות הן היו מועטות ובדרך כלל באו בגארבג' טיים. על כך נכתב ב"סן פרנסיסקו כרוניקל": "מסיבה לא ברורה, כספי הפך תוך חודש מאחת המציאות הגדולות של העונה ב-NBA לשחקן קצה ספסל".

עוד בנושא

הלילה: גולדן סטייט הובסה ביוטה, כספי קלע שתי נקודות ב-11 דקות
ג'ון וול ייעדר כחודש וחצי, עסקת ניקולה מירוטיץ' לניו אורלינס נפלה
נכשלו במבחן הדרך: משמעויות הטרייד הלא צפוי על בלייק גריפין

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
"תמיד אפשר לזרוק את עומרי לפרקט". קר/GettyImages

"אם יש משהו שלמדתי על עצמי במהלך כל השנים הליגה, זה שצריך להתרכז במה שאתה יכול לשלוט בו", אמר כספי הלילה. "אין לי שליטה על הדברים הללו, ואם אחשוב עליהם יותר מדי דעתי תהיה מוסחת ואחשוב על הדברים הלא נכונים".

גם סטיב קר נשאל על הדקות המופחתות של כספי לאחרונה, והשיב: "אחת מהחוזקות של עומרי היא היכולת שלו להישאר מוכן בכל עת, מתי שלא זורקים אותו למגרש. כשאני קורא לו להיכנס אני יודע שאקבל ממנו את האנרגיות ואת החיתוכים לסל שכל כך מאפיינים אותו, ובנוסף אקבל גם עוד ריבאונדר מצוין. זו פריבלגיה נהדרת להעלות שחקן כזה מהספסל, ואני בטוח שהוא ישחק הרבה יותר בעתיד הקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דריימונד גרין, סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מביך. קרי וגרין על הספסל/AP

סטיב קר על ההפסד: "זה היה פאתטי"

כך או כך, בגולדן סטייט התעסקו בעיקר בתבוסה המביכה ליוטה, במשחק שבו הג'אז ניצחו בכל אחד מהרבעים, וברבע האחרון הווריירס קלעו 14 נקודות בלבד. "אני ראיתי קבוצה שבועטים לה בתחת", אמר סטיב קר, "זה מה שראיתי. אני חושב שגם השחקנים שלי יגידו שזה היה פאתטי. לא התחלנו את המשחק עם עוצמה בהגנה, לא הצמדנו גוף, פשוט נעצרנו על ידי כל חסימה, היינו עצלנים בחילופים. שיחקנו בלי תחושת דחיפות, בלי מטרה, בעוד הם נלחמים על הפלייאוף". הג'אז במרחק 3.5 משחקים מהמקום השמיני במערב. הווריירס רשמו 20 איבודי כדור, וקר אמר בציניות: "נראה כאילו עבדנו קשה מאוד על מנת לאבד את הכדור בצורה יצירתית. עשינו עבודה באמת טובה באיבודים".

דוראנט, שסיים עם 17 נקודות ב-5 מ-13 מהשדה, אמר בסיום: "אני לא יכול לתת לג'ו אינגלס לקלוע שלשות ככה בחופשיות, ולצפות שנשחק טוב במשחק חוץ, במיוחד כאן. אנחנו חייבים להתחיל טוב יותר משחקים אם אנחנו רוצים לנצח אותם". סטף קרי אמר: "ברבע האחרון שאלתי על הספסל את דריימונד גרין אם זוכר לאחרונה משחק יותר גרוע שלנו מזה, והוא גם אמר שהוא לא זוכר. אי אפשר לשחק ככה ולצפות לנצח, אי אפשר לרמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully