וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אנטוניו מרשיץ' סיכם ויצטרף רשמית לאימונים ברביעי

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר הקרואטי מגיע כמושאל עד תום העונה לאחר שנפרד מבני יהודה בתום סכסוך ממושך. הכתומים יממנו 40 אחוזים משכרו ולסכנין תהיה עליו אופציה בסיום העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

אנטוניו מרשיץ' סיכם את כל תנאיו בבני סכנין ויצטרף מחר (רביעי) באופן רשמי לסגל של טל בנין. הקשר הקרואטי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יחתום על חוזה בסכנין כאשר קבוצתו הנוכחית בני יהודה תשתתף ב-40 אחוזים משכרו ותעבירו בהשאלה. לסכנין תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בסיום העונה. הסיכום הושג לאחר שהבעלים ברק אברמוב, שהתנגד תחילה להמשיך לשלם חלק משכרו של מרשיץ', הסכים כאמור סופו של דבר להשתתף במימון החוזה.

כזכור, מרשיץ' בן ה-30, שהגיע לבני יהודה בינואר 2016 והיה שותף לזכייה בגביע בעונה שעברה, היה בסכסוך ממושך עם המועדון מאז הקיץ, כאשר התבקש לחפש לעצמו קבוצה אחרת ולא הסכים לוותר על חוזהו הגבוה. הוא הודח מהסגל ובהמשך נכנס להליך בוררות מול המועדון, כשבמהלכו חלק משחקני הקבוצה אף נחקרו על ידי ההנהלה בעקבות קלטות שהציג מרשיץ' ובהן מספרים חבריו על היותו מנודה.

שחקן בני יהודה אנטוניו מרשיץ'. ברני ארדוב
עובר לתחנה שנייה בישראל. אנטוניו מרשיץ'/ברני ארדוב

גם יובל אבידור בדרך חזרה לבני סכנין. הנהלת סכנין ביקשה ממכבי פתח תקוה להחזיר את החלוץ לשורותיה, כשהצדדים מנהלים משא ומתן לגבי פיצוי והשחקן צפוי לחתום על חוזה חדש בקבוצה בה שיחק בעונה שעברה וכבש שבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully