וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: החלוץ פייסל מוליץ' סיכם את תנאיו עד תום העונה

החלוץ הסרבי, שלא הצליח להתאקלם בהפועל עכו, יעזוב את נועלת טבלת ליגת העל ויחתום באדומים. מוליץ' בן ה-23 יצטרף להפועל תל אביב עד תום העונה עם אופציה להמשיך את ההתקשרות לעונה נוספת

ניר חן

חלוץ הפועל עכו פייסל מוליץ' סיכם הערב (שלישי) את תנאיו בשורות הפועל תל אביב מהליגה הלאומית. מוליץ' צפוי לחתום מחר בשורות האדומים עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ הסרבי הצטרף לשורות עכו בקיץ האחרון אך לא הצליח להפוך לשחקן משמעותי בקבוצה השקועה במקום האחרון בטבלת ליגת העל.

עוד לפני כשבועיים הגיע מוליץ' למתחם האימונים של הפועל תל אביב, אך לא קיבל את השחרור מעכו. לאחר דין ודברים מול עכו חזר לסגל ונראה היה כי הוא מתכוון להישאר בנועלת טבלת ליגת העל עד תום העונה, אך משום שלא קיבל דקות משחק החליט שוב לעשות פניית פרסה ולחתום בהפועל תל אביב.

מוליץ' מגיע לאדומים זמן קצר לאחר שהקבוצה של קובי רפואה נפרדה מהחלוץ עידו אקסברד שעבר מכבי אחי נצרת. הפועל תל אביב אמנם מובילה את טבלת הליגה הלאומית והיא המועמדת המובילה לשוב בתום העונה לליגה הבכירה. עם זאת, האדומים הפסידו כבר חמש פעמים בליגה העונה כשההפסד האחרון הגיע אמש במפגש מול הפועל עפולה (0:1). כך שהאדומים זקוקים לסקורר משמעותי שיגדיל באופן ניכר את כמות ההבקעות של הקבוצה. נראה שבחודורוב בונים על כך שמוליץ' ימלא את הפונקציה הזאת בהפועל תל אביב.

עוד בנושא
ליגה לאומית: הפועל תל אביב הפסידה 1:0 להפועל עפולה
יוסי בניון חתם לעונה וחצי במכבי פתח תקוה, ירוויח כ-180 אלף דולר בעונה
באופן מפתיע: לירן ליאני החליט לפרוש משיפוט בינלאומי

פייסל מוליץ' שחקן הפועל עכו לפני שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עובר לאדום. פייסל מוליץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully