וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד שכר חתם ל-4.5 שנים בקרית שמונה, עידו דוידוב במו"מ עם רעננה

קרית שמונה העבירה לשורותיה את שחקן הנבחרת הצעירה ורכשה 50 אחוזים מכרטיסו. הקבוצה של מנחם קורצקי רוצה לצרף את הקשר. אחמד עאבד חתם רשמית בשורות גירסונספור הטורקית

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
שיהיה בהצלחה. אחמד עאבד/מערכת וואלה!, לילך וייס

חיזוק משמעותי לקרית שמונה: חלוץ הפועל רעננה מוחמד שכר חתם ל-4.5 שנים במועדון, שבמסגרת ההסכם רכש 50 אחוז מכרטיסו. שחקן הנבחרת הצעירה שלא כבש העונה בליגה, יצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה ויחזק את ההתקפה של סילבס. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא הקשר עידו דוידוב שמנהל משא ומתן עם רעננה. על פי המסתמן, השכר של דוידוב יגולם מהעסקה בין המועדונים על מוחמד שכר, כמו גם דמי ההשאלה.


עוד בעירוני קרית שמונה: אחמד עאבד חתם הבוקר (שלישי) רשמית בגירסונספור מהליגה השנייה בטורקיה. מהקבוצה נמסר ש"מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קרית שמונה מודה לאחמד עאבד על שנים נפלאות במועדון ועל תרומתו הגדולה להצלחות הרבות לאורך השנים. עירוני איתוראן קרית שמונה מאחלת לאחמד עאבד המון הצלחה בהמשך הדרך".

מוחמד שכר, שחקן הפועל רעננה,. ניב אהרונסון
עובר לצפון. מוחמד שכר/ניב אהרונסון

הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי אישר לעאבד את המעבר לגירסונספור, אך בהתניה שהכסף יעבור מהטורקים עד מחר (רביעי), תום מועד ההעברות. שרצקי סיכם עם הטורקים על פיצוי של 100 אלף יורו, שמחציתו ייכנס עד מחר והמחצית השנייה בעונה הבאה. לאחר שהכסף הועבר, שרצקי בירך על המוגמר והעסקה אושרה.

במקביל בקרית שמונה מחפשים חיזוק וההערכה שעד סוף חלון ההעברות ביום רביעי שחקן התקפה נוסף יצטרף לקבוצה. כמו כן במועדון מקווים שבשבועות הקרובים מרכוס דיניז יחזור מהפציעה שלו. בעניין אחר בקבוצה מרוצים מאוד מתפקודו לאחרונה של נייגל האסלביינק ומשוכנעים שאם החלוץ ימשיך כך יהיה אפשר להעפיל לפלייאוף העליון, וזאת למרות האכזבה מהניצחון של מכבי נתניה אתמול שהשאיר את הפער על שש נקודות מהמקום השישי הנכסף.

עדכון ראשון: 10:33

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully