וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: אור אינברום הושאל עד תום העונה, מו"מ לצירוף בן רייכרט

29.1.2018 / 18:30

הקשר שעזב בקיץ האחרון לגנט, לא שיחק שם ואז הועבר למאריבור, בה גם לא זכה לקרדיט, חוזר לעיר הנמל ויחזק את מ.ס. אשדוד במאבקי התחתית. במקביל מתנהל מו"מ עם הקשר שלא התאקלם בבלגיה

צילום: גיא אדרי, "כל העיר"

אור אינברום חוזר למ.ס. אשדוד. הקשר בן ה-22, שעזב את הקבוצה מעיר הנמל בקיץ לטובת גנט הבלגית ולא זכה לקרדיט שם, הושאל תחילה למאריבור הסלובנית, אבל גם שם בקושי שיחק ועכשיו הוא עובר בהשאלה נוספת, הפעם בחזרה לארץ עד תום העונה. יש לציין כי ההשאלה הזו אפשרית למרות שאינברום היה כבר בשתי קבוצות העונה בשל העובדה שלא שיחק בכלל בגנט, אלא רק מעט מאוד במשחקי ההכנה ולא במשחקים רשמיים.

במקביל לצירוף אינברום מנהלת אשדוד משא ומתן להחתמת בן רייכרט. בקבוצה מתקשים לצרף שחקנים זרים ולכן חוששים להישאר קרחים מכאן ומשם וכך נולד המשא ומתן לצירופו של רייכרט. נודע שמלבד אשדוד גם מכבי פתח תקוה בתמונת הקשר שחוזר לארץ אחרי תקופה לא מוצלחת בבלגיה.

אשדוד פנתה אמש ליוסי בניון וגיששה באשר לאפשרות שיצטרף לקבוצה. מדובר בשיחה ראשונית ולא מחייבת, שכן המאמן עמיר תורג'מן עדיין לא החליט שהוא מעוניין בקשר הוותיק. מהצד של בניון נאמר בשיחה שהוא מחזיק בהצעות נוספות והוא לא ממהר להחליט. בעבר ידע ג'קי בן זקן להביא למ.ס. אשדוד שחקנים בעלי שם שעשו דברים בכדורגל הישראלי ועדיין נחשבים לשמות נוצצים, כך שנראה שגם הפעם הדבר קוסם לו והוא היה רוצה שבניון ישחק אצלו, אבל כאמור מדובר בשיחה ראשונית שטרם הבשילה לכדי מהלך כלשהו לצירופו של הקשר.

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד במו"מ עם ז'ליקו פיליפוביץ', ממשיכה לחכות לקייטה
יוסי בניון נפרד בדמעות ואמר לאוהדים: "מאמין שעוד ניפגש בעתיד"
יוסי בניון נפרד מאוהדי בית"ר ירושלים: "ניסו לסכסך בינינו, אבל ריגשתם אותי"תמונה ללא תיאור

שחקן מ.ס. אשדוד אור אינברום מאוכז. לירון מולדובן
חוזר לאשדוד אחרי חצי עונה לא מוצלחת. אינברום/לירון מולדובן

בתוך כך מחכים באשדוד להגעתו של הקשר הסלובני ז'ליקו פיליפוביץ' לישראל. השחקן ששוחרר ממכלן הבלגית ונמצא כעת בלובליאנה, עשוי לעלות עוד היום על טיסה לישראל בכדי לנהל משא ומתן על חוזהו.

בדומה למכבי נתניה, גם מ.ס אשדוד מעוניינו בוובה בראון. הקשר שזוכה לקרדיט מועט באלופה למרות משחקים טובים מאוד שהציג לאחרונה קיבל מסרים שלא ישוחרר, אך כעת מקווים בנתניה ובאשדוד שההגעה הצפויה של מרואן קבהא תשנה את המצב. בראון לא צפוי לצאת בהשאלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully