וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום כסף: שוויו של ורמוט יגולם בעסקה עתידית בין הפועל ומכבי חיפה

29.1.2018 / 10:24

במסגרת הסיכום בע"פ בין שחר לכץ, הירוקים יקבלו "שווה כסף" במקום דמי העברה ועשויים לצרף שחקן בקיץ. וגם: כל הסיבות לפרידה מהקשר ועל ההחלטה של אלאך שלא להחזירו לסגל אחרי המשחק מול הפועל תל אביב

צילום: לילך וייס עריכה: מתן חדד

גילי ורמוט אמור לחתום היום (שני) רשמית לעונה וחצי בהפועל חיפה (הקבוצה הודיעה רשמית על סיכום, אך נותרו פרטים קטנים לסגור) ומאחורי המעבר שלו ליריבה העירונית מסתתרים ימים לא פשוטים שעברו על שני הצדדים. ההחלטה של מו אלאך בנוגע לעתידו של ורמוט התקבלה לאחר משחק הגביע מול הפועל תל אביב. ורמוט היה אמור לפתוח, אבל היה חולה ולא שותף במשחק הזה. בשבוע שלאחר מכן, קיבל השחקן הודעה כי הוא לא ייכלל בסגל בשל הקבוצה בשל העובדה שערך שני אימונים בלבד, אבל מאחורי הקלעים, במועדון כבר החליטו כי השחקן לא ישותף יותר העונה.

"מו אלאך ורוב מאס שמעו שנציגי ורמוט מנהלים מאחורי הקלעים מגעים עם קבוצות אחרות. באותו רגע הם קיבלו החלטה לא לשתף אותו יותר", אמרו גורם במועדון הבקיא בפרטים. "ברגע שהבינו שהוא שקל לא לשחק יותר במכבי חיפה, פה זה נגמר. לא נחזיק יותר שחקנים בכוח. דמארי אמר בפגישה שהוא רוצה להיות כאן, ובגלל זה הוא שיחק שלשום. אם היינו שומעים משהו אחר גם הוא היה עובר בהשאלה. מה היה קורה אם ורמוט היה נשאר? הוא היה יושב כנראה רוב העונה ביציע. היה משחק פחות מ-70 אחוז מהמשחקים, ואז החוזה לעונה הבאה לא היה נכנס לתוקף". המסר האחרון לשחקן נשלח דווקא במפגש האוהדים שנערך לפני מספר ימים בפאב מקומי בחיפה. אלאך שלח מסר ישיר לקשר כשהבהיר לאוהדים כי "ישנם שחקנים שלא רוצים להיות כאן". גורם במועדון סיפר: "הוא כיוון לורמוט, רק לוורמוט. לא נשחרר יותר שחקנים".

עוד בנושא:

אבי לוזון לשחר: "גיא עשה מעל 50 אחוז, ההולנדים 25. שלא תרדו ליגה"
רשמית: הפועל חיפה הודיעה כי גילי ורמוט סיכם לשנה וחצי

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. ברני ארדוב
כך נסללה דרכו החוצה ממכבי חיפה. ורמוט/ברני ארדוב

פרטי העסקה בין המועדונים נסגרו בשיחה בעל פה שקיים יואב כץ עם יעקב שחר. ורמוט ישוחרר תמורת "שווה כסף". כץ ושחר סיכמו כי שווי השחקן יגולם בעסקה עתידית בין המועדונים, ומכבי תקבל עדיפות בעסקאות מסוימות. בשיחה לא עלו שמות ספציפיים, אך נראה כי שני השחקנים היחידים שהפועל חיפה תוכל להרוויח כסף ממכירתם בקיץ הם דור מלול ומקסים פלקושצ'נקו. כל שאר הזרים ורוב הישראלים הבכירים לא חתומים על חוזה אצל יואב כץ.

בנושא אחר: מינויו של פרד רוטן יוביל בוודאי ללא מעט שינויים נוספים שמתכנן הצוות ההולנדי במועדון. אחד מהם הוא קיום משחקי אימון מול קבוצות אחרות וקבוצת הנוער בתקופה הקרובה. המטרה היא לגרום לרוטן להכיר טוב יותר את הקבוצה דרך המשחקים הללו, וכן לשמור על השחקנים שלא נוטלים חלק במשחקים בכושר משחק. אתמול נטלו חלק בניצחון על עירוני טבריה רוב השחקנים שלא שותפו כלל במשחק האחרון, כשהמחליפים אופיר מזרחי, שלומי אזולאי ועומר דמארי פתחו בהרכב. השחקן היחיד שצפוי להצטרף השבוע הוא עופרי ארד מהפועל רמת גן. ההערכה היא שבעונה הבאה יצטרף גם אעיד חבשי שישוב מהשאלה ואלה יהיו שני הבלמים הנוספים בסגל.

עוד באותו נושא

רשמית: הפועל חיפה הודיעה כי גילי ורמוט סיכם לשנה וחצי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully