וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה יודעים: "לא הגיע לנו יותר מנקודה", חלוץ זר יצטרף?

הזהובים יצאו מרוצים מהתיקו המאופס מול מכבי תל אביב, אך דן מורי יודע: "היו משחקים שהתקפית היינו הרבה יותר טובים". יוסי אבוקסיס רוצה לחזק את החוד, אך הסיכויים לכך לא גבוהים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני יהודה יצאה שבעת רצון אמש (ראשון) מהנקודה שהשיגה בזכות התיקו המאופס בדרבי הקטן מול מכבי תל אביב. הזהובים יודעים כי היו רחוקים מהיכולת הטובה שגילו לאורך העונה, לפחות בצד ההתקפי, ולכן לא מעט חיוכים נרשמו שם עם שריקת הסיום. "חבל, כי הרבה שחקנים דווקא בחלק הקדמי רצו להוכיח אתמול למכבי", אמר אחד השחקנים, "אבל המטרות של הקבוצה יותר חשובות ועשינו נקודה חשובה אתמול".

גם הבלם דן מורי יצא מרוצה, בעיקר מהתוצאה ומהחלק האחורי: "המשחק ההגנתי שלנו היה טוב מאוד, אבל בחלק ההתקפי, אנחנו צריכים להשתפר מול קבוצות כאלה שיוצאות קדימה ולוחצות. לאור מה שהתפתח במשחק, לא הגיע לנו יותר מנקודה. אנחנו מאוד מעריכים את עצמנו על הלחימה וההשקעה, אבל היו משחקים שהתקפית היינו הרבה יותר טובים. המקום בפלייאוף העליון ממש לא בטוח. יש לנו עוד משחקים נגד היריבות הישירות במאבק על כניסה לשישייה, אנחנו עוד צריכים לפגוש את קרית שמונה, מכבי פתח תקוה וגם נתניה. כל היריבות האלה מתמודדות איתנו ואין לנו זמן להוריד את הרגל מהגז. נמשיך הלאה בדרך שלנו, בצניעות, עם המון משמעת ואז השמיים הם הגבול".

עוד בנושא

ליגת העל: בני יהודה סיימה ב-0:0 ביתי מול מכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף: "לא הצלחנו לנצל את חצאי המצבים שהגענו אליהם"
ג'ורדי קרויף מודה: מכבי תל אביב עשויה להישאר בסגל הנוכחי עד סיום העונה

יונתן כהן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
רגשות מעורבים. שחקני בני יהודה בסיום המשחק/ברני ארדוב

אגב, מי שכנראה לא יצא מרוצה מהמשחק הוא הקשר רועי גורדנה, שלא אהב להתחלף במהלך המשחק. חשוב לציין כי לא נרשמה תקרית עם הקשר אמש, אך הוא עזב את האצטדיון עצבני, מכיוון שהרגיש כי היה בין הטובים במגרש ולכן כעס כשאבוקסיס הושיבו על הספסל. חוץ מזה, בגזרת הקבוצה הדברים ממשיכים להיות רגועים כשדווקא ביציעים של בני יהודה נרשמה שוב סערה. רבים מאוהדי הקבוצה החרימו אמש את המשחק לאחר שהתבקשו על ידי ההנהלה לוותר על היציע המזרחי ולעבור לשבת ביציעים המערביים. בקבוצה כבר הסבירו העונה כי הסיבה לכך היא כלכלית ואם אוהדי הקבוצה ימלאו את השער המזרחי במשחקים גדולים, הם לא יתבקשו על ידי ההנהלה לעבור יציע.

לקראת סיום חלון ההעברות, נראה שבני יהודה עדיין מעוניינת להתחזק, עם זאת, סיכויים לא גבוהים שאכן הדברים יצאו לפועל. המאמן יוסי אבוקסיס טען אמש כי הוא מחפש חלוץ נוסף לקבוצה, אך בשל התעקשותו, ממש כמו בקיץ, על זרים שיגיעו להתרשמות, לא נחת אחד כזה בשכונה וככל הנראה עד לסיום חלון העברות גם לא ינחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully