וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב ואלי אוחנה שוחחו, ייעשו שינויים

29.1.2018 / 7:31

השניים יודעים שדברים צריכים להשתנות - גם ברמת ההתנהלות וגם ברמת הנראות של הדברים. אוחנה: "לא עוזב גם כשקשה". שחקנים מפנטזים: "אפשר לעשות עונה נדירה". בויסן לא בסגל לנתניה

צילום: גיא אדרי, "כל העיר"

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (שני, 21:00, ספורט5) את מכבי נתניה כשניצחון יעלה אותה למקום השני. על פי התרגול באימון אתמול, אופיר קריאף יפתח לראשונה מאז חזר לקבוצה ב-11 של בני בן זקן וישלים שלישיית קישור יחד עם קלאודמיר ואריק סאבו.

חן עזרא שחזר אתמול להתאמן לאחר ארבעה ימי מחלה אמור להיות כשיר ולפתוח הערב. מי שלא יפתח הוא ז'אורז'יניו, שאמנם נכלל בסגל אך עדיין מחלים מהכאבים בקרסול, זכר למפגש עם חאלד חלאיילה. דייויד בויסן עדיין סובל מכאבים בצלעות ויישאר מחוץ לסגל, כמו גם דוד קלטינס הסובל מרגישות בשריר ועידן ורד המחלים מבעיות בקיבה. בן זקן הזמין 20 שחקנים, ולקראת המשחק ינפה מהסגל שניים.

שחקנים בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "יש כאן הזדמנות לעשות עונה נדירה, גם בליגה וגם בגביע. אם קצת יורידו את הרעשים כאן אפשר ללכת עד הסוף. בבית"ר תמיד יהיה רעש ובלגן אבל שיורידו את המינון, יש מספיק עם מה להתמודד בקטע המקצועי".

עוד בנושא:

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: ז'אורז'יניו ועזרא התאמנו, קוגבניה בחוד המארחת
מתיחות בבית"ר ירושלים: אלי אוחנה ידרוש הבהרות מאלי טביב

שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השחקנים רוצים קצת שקט/ברני ארדוב

על רקע המתיחות בין השניים, אלי טביב ואלי אוחנה שוחחו אתמול כאשר שניהם יודעים כי ישנם דברים שצריכים להשתנות - גם ברמת ההתנהלות וגם ברמת הנראות של הדברים. טביב מאוד מעריך את אוחנה ולא רוצה שייפגע מהסיטואציה, אך כדי ששחקן העבר ירגיש שהוא יכול להוביל את המועדון ולשמש כפנים שלו, דברים יצטרכו להתבצע אחרת.

אוחנה אמר אתמול לאנשי בית"ר: "אני לא עוזב גם כשקשה. יש מחלוקות אבל אני אעשה הכל כדי לפתור אותן, אני לא מאלה שמרימים ידיים. בית"ר יותר חשובה מהכל ואני אעשה הכל כדי לשפר דברים. חתמתי לחמש שנים וידעתי שהשנה הראשונה לא תהיה פשוטה. אני עוד אשנה דברים ואעשה הכל להביא את בית"ר למקום שאני רוצה לראות אותה". באותן שיחות נשמע שחקן העבר מאוכזב מהודעות אותן קיבל מאוהדים: "אחרי כל מה שעשיתי בבית"ר, גם לכעס וביקורת יש דרך. יש הרבה קהל שתומך ומבין את הסיטואציה וזה הדבר החשוב מבחינתי".

בבית"ר מודעים לכך כי הערב חלק מהאוהדים אמורים להתחיל במחאה ומקווים כי היא לא תגרום נזק למועדון. הירושלמים יעמדו ביום רביעי לדין בעקבות קריאות גזעניות והשלכת חפצים במשחק נגד בני סכנין כאשר דו"ח חמור נוסף מהיום בערב, יקשה מאוד על הסנגורים של המועדון להתמודד עם הדיין בהמשך השבוע.

עוד באותו נושא

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: ז'אורז'יניו ועזרא התאמנו, קוגבניה בחוד המארחת

לכתבה המלאה
אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי טביב. קובי אליהו
השינויים בדרך? אוחנה וטביב/קובי אליהו

אופיר סער על מצבה של בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully