וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות ה"סקנדל": ברצלונה השוותה את הפתיחה הטובה בתולדותיה

הקטלאנים נעזרו בשופט בדרך למשחק ליגה 21 רצוף ללא הפסד, ומשחק ליגה 74 רצוף בקאמפ נואו בלי שהיריבה תקבל פנדל. אלאבס זועמת על נגיעת היד של אומטיטי: "זה פנדל, זה פנדל, זה פנדל!"

one

זה לא היה קל, זה ממש לא היה מרשים אבל ברצלונה ניצחה אתמול (ראשון) 1:2 את אלאבס והאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד בעונה בליגה ל-21. ג'ון גידטי הדהים את הקאמפ נואו עם גול במתפרצת בדקה ה-23, אבל לואיס סוארס השווה בדקה ה-72 וליאונל מסי ניצח את המשחק עם בעיטה חופשית מושלמת בדקה ה-84 כדי לכבוש את שער הליגה ה-20 שלו העונה. ברצלונה נהנתה מעזרה של איגנסיו איגלסיאס שופט המשחק שהתעלם מנגיעת יד של אומטיטי ברחבה בדקה ה-88 וגם מכך שפאקו אלקאסר היה בעמדת נבדל לפני שהוכשל והביא לשער של מסי בבעיטה החופשית. הנתון המדהים באמת הוא שזה היה המשחק ה-74 ברציפות בקאמפ נואו שברצלונה שורדת משחק ביתי בליגה מבלי שהיריבה שלה תקבל פנדל.

באופן לא מפתיע, באלאבס זעמו על השיפוט. "הגיע לנו פנדל ברור. זה פנדל, זה פנדל, זה פנדל!" זעם ג'ון גידטי. "כשאתה משחק נגד הקבוצה הטובה בעולם אתה חייב מזל. היתה נגיעת יד ברורה. כנראה שצריך VAR בספרד". הנשיא פרננדס דה טרוקונס היה חריף עוד יותר: "התוצאה לא חיובית בגלל סיבות שלא בשליטתנו. זה סקנדל. כל העולם ראה את נגיעת היד, זה היה ברור. נגיעת יד ברחבה שווה פנדל".

גם ארנסטו ואלוורדה התייחס לטענות היריבה: "לא ראיתי תקריות שנויות במחלוקת. דיברו הרבה על היד של אומטיטי, אבל לא ראיתי אותה בטלוויזיה. הוא אמר לי שזה לא במתכוון, אז הוא כנראה צודק".

על המשחק עצמו אמר המאמן המנצח: "הלו"ז הצפוף הוא לא תירוץ, אבל אפשר לראות שיש לו השפעה. זה עלה לנו, אבל בסופו של דבר השגנו את המטרה. קוטיניו? הוא שיחק טוב, זה עוד צעד קדימה עבורו. שחקנים הם לא מכונות שעובדות מההתחלה, זה לוקח זמן".

גם לואיס סוארס התייחס בסיום להחלטה לא להעניק פנדל לאלאבס ואמר: "זה נכון שהיתה נגיעת יד של אומטיטי במחצית השנייה, אבל השופט גם לא העניק לנו פנדל במחצית הראשונה. הוא לקח לנו ונתן לנו". על הבכורה בהרכב של קוטיניו אמר האורוגואי: "הוא היה טוב מאוד. תמיד קשה להצטרף לקבוצה חדשה, אבל הוא שיחק היטב וניסה לשלוט במשחק. אנחנו מרוצים שהגיע".

אנדרס אינייסטה הודה: "הכדורגל הוא לא מתמטי, לפעמים יש לך מזל ולפעמים לא. לא הפסקנו לחפש את השערים ולא הרמנו ידיים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
שוב הציל את ברצלונה. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully