וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא הצלחנו לנצל את חצאי המצבים שהגענו אליהם"

28.1.2018 / 22:38

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי ה-0:0 מול בני יהודה, דור מיכה: "לא הגענו ליותר מדי מצבים וגם במצבים אליהם הגענו נעצרנו בקורות". אבוקסיס: "אני מרוצה מהנקודה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ובני יהודה נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 די משמים במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. הצהובים יגיעו אל המשחק המסקרן מול הפועל באר שבע במחזור הבא בפיגור של שתי נקודות.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ובני יהודה נפרדו ב-0:0

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף: "הקבוצה עבדה קשה, היה קשה מול בני יהודה שסגרה טוב. היו לנו הרבה חצאי מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש ובגלל זה לא ניצחנו. אני חושב שמה שהקשה עלינו זה שהם היו עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור. היו 11 שחקנים במחצית המגרש שלהם. אני חושב שהיה לנו משחק ממושמע מבחינה הגנתית ולא נתנו להם להגיע למצבים מסוכנים במתפרצות. זה משחק של חצאי מצבים ולא הצלחנו לנצל אותם. זו לא התוצאה שרצינו להשיג היום, אנחנו לא חושבים על השבוע הבא. הפסדנו שתי נקודות. נתנו הכול ולא היינו מדויקים בסיום המשחק. במשחק כזה אתה צריך לנצל את המצבים כדי לנצח. היום לא הצלחנו לעשות את זה".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרויף/ברני ארדוב

קשר מכבי תל אביב דור מיכה: "הצלחנו להגיע לכמה מצבים, אבל לא יותר מדי. הכדור לא נכנס ופגע בקורות. לצערי זה לא הלך לנו היום, נצטרך להרים את עצמנו כי יש לנו משחק חשוב מאוד בשבוע הבא. אני לא חושב שהמשחק הזה ישפיע עלינו בשבוע הבא. זה משחק שכולם מחכים לו ורק רוצים להיות חלק ממשחק כזה. ברור שכל איבוד נקודות הוא לא טוב, בטח כשהטבלה צפופה כל כך. יש משחק קריטי בשבוע הבא, בטח משחק שאסור לנו להפסיד בו. איבדנו יותר מדי נקודות בסיבוב הראשון, אז אין לנו פריבילגיה לאבד עוד נקודות".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "לפי הצורה שהמשחק התפתח במחצית הראשונה זו נקודה חשובה מול הקבוצה אולי בכושר הכי טוב בליגה עכשיו. ראיתם איזה סגל יש להם. רצינו לנצח והיינו מסוכנים במחצית השנייה, יכולנו לגנוב את המשחק אבל לא הגיע לנו יותר מתיקו. זו נקודה חשובה והשחקנים נלחמו והוציאו נקודה הירואית מבחינתי. לא הגענו להרבה מצבים, אבל היינו מאורגנים מאוד. ממש לא שיחקנו בשביל תיקו. לא הבאנו יכולת טובה מבחינה התקפית, אבל צריך לזכור שאנחנו עומדים מול הקבוצה בכושר הטוב בליגה. כשלא משחקים טוב זה נראה כאילו לא רוצים לנצח. במחצית הראשונה עשינו כמה טעויות, אבל הוצאנו נקודה וזה לא רע בכלל. ברור שהפלייאוף העליון עוד לא אצלנו, יש פה פלייאוף עליון עם קבוצה חזקה. יש לנו משחק מול אשדוד במחזור הקרוב וגם זה יהיה קשה מאוד מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully