וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאבד ימריא לטורקיה, שרצקי: "אחליט אם לאשר את החתימה שלו"

28.1.2018 / 21:03

לפי סוכניו של השחקן, עאבד שפתח היום מול בני סכנין ייצא בשני לחתום רשמית בקבוצת גירסונספור מהליגה השנייה. חיים סילבס: "ניצחון מתוק, רצינו להחזיר את הגאווה לאיזי שרצקי"

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
משחקו האחרון בקרית שמונה? אחמד עאבד/מערכת וואלה!, לילך וייס

האם היום זה היה משחקו האחרון של אחמד עאבד בעירוני קרית שמונה? נציגיו של השחקן טוענים שאיזי שרצקי בעלי הקבוצה אישר לו לעזוב לטובת קבוצת גירסונספור מהליגה השנייה בטורקיה. אם הכול יילך לפי התכנית עאבד ייצא כבר מחר כדי לחתום בטורקיה, כאשר קרית שמונה תנסה להתחזק בשחקן שיחליף אותו זמן הקצר שנותר עד לסגירת החלון. שרצקי עצמו טוען: "עאבד מתעקש שהוא רוצה לעזוב. אישרתי לו לצאת לטורקיה ואקבל החלטה סופית אם לאשר את חתימתו בקבוצה רק אחרי שייפגש עם הטורקים".

גירסונספור, המדורגת רביעית בליגה הטורקית השנייה, מרחק שש נקודות מהמקום השני המוביל לעלייה. לקבוצה שבעה זרים, מתוכם שלושה ברזילאים. עאבד הוא סגן מלך שערי הקבוצה עם שלושה כיבושים העונה ב-11 הופעות בהרכב של חיים סילבס.

עוד בנושא:

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני סכנין

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
"בתקופה טובה ורוצים להמשיך אותה". חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

והיה גם משחק, בו קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני סכנין בחוץ והיא כעת במרחק 3 נקודות בלבד ממקום בפלייאוף העליון.

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס אמר בסיום: "ניצחון מתוק, היה חשוב להתקרב לפלייאוף העליון. זה הגיע אחרי 120 דקות עם 10 שחקנים ביום שלישי, העייפות באה לידי ביטוי. היה לנו גם קצת מזל וגם יכולת של מהדי זועבי והחבר'ה מאחורה. כשנגיע לסוף העונה נוכל לדעת, כרגע אנחנו בפיגור מהפלייאוף העליון בגלל חצי העונה הראשונה. רוצים להחזיר את הגאווה לאיזי שרצקי שסבל לא מעט בחצי העונה הראשונה. משחקים כאלה הפסדנו בסיבוב הראשון, ועכשיו הצלחנו לנצח אותם. אנחנו בתקופה טובה ורוצים להמשיך אותה. רכש? יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי לעשות את השדרוג, אם נצליח להביא עוד אחד זה יהיה בסדר. אני מקווה שאחמד עאבד יישאר כי הוא חשוב מאוד לקבוצה".

מהדי זועבי: "משחק טוב של כל הקבוצה, נלחמנו עד הסוף, לאורך כל 90 הדקות. עמדנו נכון גם בלחץ לאחר שהם צימקו את התוצאה, ניצחנו עוד משחק ואנחנו בדרך הנכונה".

מאמן בני סכנין טל בנין: "אין ספק שלא כך רציתי לחזור, אבל אני פה רק 10 ימים. ראיתי את הליקויים וכולי תקווה שבמשחק הבא כבר נדע לתקן. יש לנו דרך ומגמה לשחק יותר התקפי, כרגע זה לא מתאפשר ואנחנו מנסים לעשות את המקסימום בכלים הקיימים. יכולנו להשוות, יכולנו גם לנצח. לא נוותר ולא נרים ידיים. אני במקום שאני נהנה לעבוד פה, נותנים לי את כל מה שצריך. אם צריך, נעשה את זה בכוח - הדברים יילכו איך שאנחנו רוצים. כל זמן שיש לנו סיכוי מתמטי לפלייאוף העליון, נסתכל למקום הזה. אני חושב שזה עדיין לא גמור, אבל נצטרך לשנות עוד קצת את התפישה ולהבין שהדברים לא תלויים בנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully