וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל חיפה הודיעה כי גילי ורמוט סיכם לשנה וחצי

28.1.2018 / 17:46

הקשר הוותיק חצה את הכביש בכרמל, לאחר שסיכם עם הירוקים על פרידה מהמועדון. תנאיו מול האדומים, כולל שכר של 220 אלף יורו לעונה, נסגרו והוא יוכל לערוך בכורה מחודשת במחזור הקרוב

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. אדריאן הרבשטיין
חוצה את הכביש. גילי ורמוט/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה הודיעה הערב (ראשון) על סיכום עם גילי ורמוט. הקשר בן ה-32, שהיה במכבי חיפה מאז 2016 ולא הצליח שם, סיכם לעונה וחצי אצל האדומים ויחזור אל הקבוצה בה גדל ובה שיחק ב-2004/5. מוקדם יותר הגיע ורמוט לסיכום מול מכבי חיפה על פרידה מהמועדון והוא צפוי להרוויח בקבוצתו החדשה 220 אלף יורו לעונה.

ורמוט בן ה-32 גדל בקרית ים ושיחק בנוער של הפועל חיפה. ב-2004/5 הוא עלה לקבוצה הבוגרת, שם שיחק עונה אחת ועבר להפועל תל אביב, בה שיחק שתי עונות. ב-2007 יצא לגיחה בבלגיה ושיחק בגנט, בה רשם 21 הופעות וכבש שער אחד בלבד. ב-2008 הוא חזר להפועל תל אביב, בה שיחק שלוש עונות ואף זכה בדאבל ב-2009/10. ב-2011 עבר ורמוט לקייזרסלאוטרן הגרמנית, בה מיעט לשחק והושאל לדה חראפשאפ ההולנדית. ב-2012 חזר להפועל תל אביב, בה שיחק שלוש שנים עד שחצה את הכביש למכבי תל אביב במעבר שעורר מהומה בקרב אוהדי האדומים. אחרי עונה לא מוצלחת במכבי תל אביב, עבר למכבי חיפה שם שיחק מאז 2016. בסף הכול ורמוט זכה בשתי אליפויות ושישה גביעים. בעונת 2009/10 נבחר ורמוט לשחקן העונה בישראל והיה מלך הבישולים.

בנושא אחר: שחקני הקבוצה ניסו ליזום פגישה עם יואב כץ בנוגע לסאגת המענקים אך כרגע הם נותרו ללא מענה. הבעלים לא חש בטוב בסוף השבוע וביום רביעי הוא מתכוון לחזור לארצות הברית. כזכור, בתחילת העונה חשפנו כי במידה ויגיעו ל-40 נקודות, השחקנים לא יקבלו מענקים על צבירת הנקודות במחזורים הבאים. בשלב זה כץ לא מאשר את ההעלאה והשחקנים רוצים להיפגש איתו לאחר שהקבוצה הגיעה אתמול ל-39 נקודות.

בקבוצה פרגנו לחלוץ עידן גולן על שער הניצחון אתמול. "הוא ישב בחוץ תקופה ארוכה, חשבנו להשאיל אותו, אבל הוא לא התייאש, עבד קשה ושתק. מגיע לו הרבה קרדיט, וגם לקלינגר שידע לזהות מתי מגיעה לו הזדמנות. הוא ישחק עוד העונה", אמרו על החלוץ שלא שותף העונה בליגה (חלק מהזמן היה פצוע). בעקבות עזיבת חנן ממן, לירן סרדל ישמש כקפטן השני של הקבוצה באופן קבוע.

עוד בנושא

הפועל חיפה: כץ הציע לוורמוט 220 אלף יורו. בניון יקבל הצעה לעונה וחצי
חנן ממן ערך בכורה: "מרגיש בחלום". מנחם קורצקי נגד השופטים
מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד מנהלות מו"מ להעברתו של אלחסן קייטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully