וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוב ניצחה, רפי מנקו: "רק רוצים להמשיך במומנטום"

28.1.2018 / 10:10

האדומים רשמו ניצחון שלישי ברציפות, ובשבוע הבא יוכלו לקבוע את רצף הניצחונות הארוך ביותר של הקבוצה מאז עונת 2013/14. הפורוורד מרוצה: "שמחים שהרבה חבר'ה נראים טוב לאחרונה"

one

הריצה המצוינת של הפועל תל אביב ממשיכה, ואמש (שבת) גברה הקבוצה של דני פרנקו על הפועל אילת החסרה בחוץ 74:86. הניצחון הנוכחי העלה את האדומים זמנית למקום השני בטבלה, והיא תוכל לסיים את המחזור הנוכחי במקום הרביעי אם גלבוע/גליל תפסיד הערב להפועל חולון, אחרת תחזור למקום החמישי. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של האדומים, לאחר שבכל העונה שעברה והעונה הנוכחית לא הושג רצף דומה. אם ינצחו בשבוע הבא את בני הרצליה בבית, ירשמו את רצף הניצחונות הארוך ביותר שלהם מאז רצף ששת הניצחונות בעונת 2013/14 תחת ארז אדלשטיין.

"אנחנו מאוד שמחים על הניצחון, זה היה משחק מאוד חשוב מבחינתנו, רצינו להמשיך את המומנטום החיובי", סיכם רפי מנקו שקלע 13 נקודות והיה אחד מארבעה אדומים שקלעו בספרות כפולות במשחק, "הדקנו את ההגנה ככל שהמשחק התקדם, וזה היה חשוב. אנחנו שמחים שהרבה חבר'ה נראים טוב לאחרונה ואנחנו רק רוצים להמשיך את המומנטום".

כאמור, בשבוע הבא תארח הפועל תל אביב את בני הרצליה בבית, במשחק הראשון מבין השניים בו יציע האוהדים השרופים של האדומים ייסגר.

שחקן הפועל תל אביב רפי מנקו. ברני ארדוב
רפו מנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully