וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי ואירווינג מוציאים את המיטב אחד מהשני: "היריבות המלהיבה ב-NBA"

כוכבי גולדן סטייט ובוסטון חיברו 86 נקודות והמשיכו את המסורת במפגשי ראש בראש. דוראנט: "כשהם נפגשים, נשענים לאחור ונהנים מהמופע". וגם: אייזאה תומאס נגד התקשורת (ולא נגד לאב)

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. AP
ממשיכים להלהיב. אירווינג וקרי/AP

קיירי אירווינג אולי עבר קבוצה, אבל כנראה שגם במדי בוסטון הוא ממשיך להוציא מסטף קרי את המיטב. צמד הגארדים סיפק הלילה (בין שבת לראשון) עוד דו קרב מסחרר ומהנה, בסיומו ידו של כוכב גולדן סטייט היתה על העליונה. הוא סיים עם 49 נקודות, והצעיד את הווריירס ל-105:109 מותח וצמוד על הסלטיקס. מנגד, אירווינג להט עם 37 נקודות באחוזים פנטסטיים (13 מ-17 מהשדה).

בין השניים כבר נרקמת יריבות ספורטיבית של ממש. הם נפגשו 24 פעמים לאורך הקריירה, ובשלוש השנים האחרונות שמרו זה על זה בגמר. אירווינג אף קלע מעל קרי את שלשת האליפות המיתולוגית במשחק 7 לפני שנתיים. אבל הלילה, למרות שאירווינג שוב הראה ניצוצות של גאונות וקלע שורה של סלים בלתי אפשריים, זה היה היום של קרי. במחצית השנייה הוא קלע 33 נקודות (פעם תשיעית בקריירה שהוא קולע 30 ומעלה במחצית אחת), וקלע 13 מ-15 הנקודות האחרונות של הווריירס, כולן בפרק זמן של דקה וחצי.

"כשסטף וקיירי נפגשים צריך להישען לאחור וליהנות מהמופע", היטיב להגדיר קווין דוראנט. "כששניהם מתחממים ככה, אתה צריך לזוז מהדרך. נראה לי ששתי הקבוצות הרגישו ככה בערך אחרי רבע וחצי. קיירי התחמם ואז סטף נכנס לעניינים, ואז זה היה ראש בראש - אנחנו חיפשנו את סטף, הם חיפשו את קיירי, ושניהם הוציאו אחד מהשני את ההכי טוב". גם סטיב קר התמוגג מהמופע של השניים וציין כי "זו היריבות הכי מרגשת ב-NBA עכשיו".

קרי הסכים שהמפגשים עם אירווינג מוציאים ממנו "משהו מיוחד", ושיבח את יריבו. "קיירי שחקן מדהים. הוא היום עשה כמה מהלכים משוגעים לגמרי. אני חושב ששמרנו אותו דווקא די טוב, אבל הוא קלע זריקה קשה אחרי זריקה קשה. היה ממש כיף לשחק נגדו, למרות שברור שבפעם הבאה נרצה לשבש לו המשחק קצת יותר".

גם אירווינג נהג בג'נטלמניות ושיבח קודם כל את קרי. "דבקנו בתוכנית המשחק שלנו וידענו מה צריך לעשות כדי להגביל אותו, אבל הוא היה בלתי ייאמן. כשהוא קולע ככה, קל יותר לכל הקבוצה שלו. בכל פעם שהתקרבנו, סטף הטיל עלינו פצצות. זה הסימן לזה שהוא באמת שחקן גדול".

לאירווינג יש גם חיבה מיוחדת למשחקים באורקל ארינה, האולם בו קלע כאמור את השלשה המפורסמת במשחק 7, ורשם בו כמה תצוגות על. "תמיד כיף לשחק פה, כי אתה יודע שאתה יוצא לקרב מול גוליית. הם קבוצה כל כך מיוחדת, ונוצרו בינינו קשרים נהדרים מחוץ למגרש. ועכשיו כשאני בקבוצה חדשה, גם האווירה קצת אחרת. בכל מקרה, אני תמיד רוצה לנצח אותם".

עוד באותו נושא

סטפן קרי להט עם 49 נקודות, גולדן סטייט ניצחה 105:109 את בוסטון

לכתבה המלאה
שחקני קליבלנד קאבלירס אייזאה תומאס, ג'יי אר סמית', קווין לאב מאוכזבים. AP
אין רגע דל. אייזאה תומאס עם קווין לאב, ג'יי אר סמית' וג'יי קראודר/AP

* ובזמן שהמפגש מול גולדן סטייט מול בוסטון מסתמן כמו גמר פוטנציאלי, קליבלנד ממשיכה לדשדש, על ומחוץ למגרש. אמש הגיע תורו של אייזאה תומאס לשחרר קיטור, אחרי הדיווחים על כך שהוא היה זה שהוביל את המתקפה נגד קווין לאב באסיפת החירום שקיימו השחקנים בשבוע שעבר. תומאס ולאב רחוקים מלהסתדר, אבל לטענת הרכז, הדברים יצאו מפרופורציות. "למען האמת, אני לא חושב שתקפתי אותו. שאלתי אותו בקול למה הוא לא היה שם בשביל החברים לקבוצה", אמר תומאס בנוגע למשחק מול אוקלהומה סיטי, אותו לאב נטש באמצע. "אין דם רע ביני לבינו. אנחנו מכירים מאז כיתה ה', ומעולם לא חשבתי עליו דברים רעים".

תומאס אף טען כי הביקורות נגדו בתקשורת מוגזמות. פרשנים בארה"ב ייחסו את הירידה ביכולת ההגנתית של הקאבס לחזרתו מהפציעה של תומאס, אבל הוא טוען ש"אנחנו בתחתית הליגה בהגנה במשך כל העונה, אז איך בדיוק זו אשמתי? אני צוחק מדברים כאלה, כי אני יודע שבתוך הקבוצה אף אחד לא חושב שאני אשם בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully