וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד במו"מ עם ז'ליקו פיליפוביץ', ממשיכה לחכות לקייטה

28.1.2018 / 16:25

פערים כספיים בין המועדון לבין הקשר הסלובני ששוחרר לפני יומיים ממכלן הבלגית. אשדוד עדיין מחכה להחלטה של מכבי נתניה בנוגע לחלוץ הגינאי, גם אופציית יוסי בניון על הפרק

הרננס שחקן לאציו (למעלה) מול ז'ליקו פיליפוביץ' שחקן מאריבור. רויטרס
ז'ליקו פיליפוביץ' במדי מאריבור, מימין, מול הרנאנס מלאציו/רויטרס

מ.ס. אשדוד נמצאת במשא ומתן עם ז'ליקו פיליפוביץ', הקשר הסלובני ששוחרר לפני יומיים ממכלן. בין הצדדים יש פערים כספיים והסיכום עדיין רחוק, אך בקבוצה ממשיכים במאמצים לצרף את הקשר האחורי בן ה-29, שרשם ארבע הופעות במדי נבחרת סלובניה והעונה הספיק לשחק תשע פעמים בליגה הבלגית, מתוכן חמש בהרכב.

במקביל, אשדוד עדיין ממתינה להחלטת מכבי נתניה בנוגע לחלוץ אלחסן קייטה. החל משעות הבוקר מנסים כל הצדדים, כולל נציגו של קייטה, להשפיע עליו ולגרום לו להסכים לעבור לעיר הנמל. עמיר תורג'מן מאוד רוצה את החלוץ ולא חושש מכך שכרגע הוא סובל מדלקת קלה בגיד האכילס. אשדוד בדקה את הנושא לעומק והתייעצה עם כל הגורמים הרלוונטים, וכרגע ההערכה היא שיוכל לחזור לשחק בקרוב.

פרט לכך, אצל הקבוצה מהדרום עלתה גם אופציית יוסי בניון, המבוקש בכמה וכמה קבוצות בליגת העל לאחר שנפרד מבית"ר ירושלים. באשדוד מודעים לכך שהסיכוי שלהם לזכות בשירותיו של בניון הוא די קטן.

עוד בנושא:

1:2 דרמטי למ.ס אשדוד על הפועל אשקלון בחוץ
עמיר תורג'מן: "גאה בשחקנים שלי"

שחקן מ.ס אשדוד שחר פיבן. לירון מולדובן
הצטיין גם במרכז ההגנה וגם בקישור האחורי. שחר פיבן/לירון מולדובן

מניותיו של עמיר תורג'מן עלו בעקבות התוצאות האחרונות של מ.ס. אשדוד, ביניהן הניצחון הדרמטי 1:2 על הפועל אשקלון אמש (שבת). במועדון מתכוונים לתת למאמן את מירב הכלים על פי בחירתו עד סיום חלון ההעברות בהמשך השבוע, כדי לסייע לו להשאיר את הקבוצה בליגה. אחד השמות שעלו הוא זה של בן רייכרט, שעשוי להגיע לקבוצה.

כמו כן, בקבוצה מתכוונים לשחרר את אדילסון באהיה ואז לצרף אפילו שני זרים, קשר וחלוץ, בימים שנותרו לסגירת החלון. תורג'מן כבר היה נעול על קשר אחורי, אבל היכולת הטובה של יצחק אספה בתפקיד הזה, לצד הרכש המצוין שחר פיבן ששיחק אתמול בחלק מהזמן כקשר אחורי, עשויים להוביל לכך שיוחתם לבסוף קשר יותר קדמי. כך או אחרת, הקרדיט ניתן במועדון לתורג'מן אחרי שפגע בול עם פיבן ועם יגור פיליפנקה, כלפיהם היו כאלה במועדון שהביעו ספק רב.

במועדון גם מרוצים מהאופן שבו מחנך תורג'מן את גדי קינדה שנמצא כעת בכושר טוב מאוד. המאמן גם זוכה לקרדיט על כך שחיבר את מאוריסיו והפך אותו לעוד יותר מחוייב.

מבין הישראלים צפויים מספר שחקנים לעזוב השבוע כשאחד מהם הוא רועי בקל, בו מתעניינות מספר קבוצות מהליגה הלאומית ובראשן הפועל תל אביב. אוהד רבינוביץ' עשוי לעבור להפועל עכו. אדר אוואט הושאל להפועל מרמורק וגם עידן מקדש צפוי לעזוב.

(עדכון ראשון: 11:18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully