וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בבית"ר ירושלים: אלי אוחנה ידרוש הבהרות מאלי טביב

28.1.2018 / 9:42

מחזיק זכויות הניהול מאוכזב מהתנהלות העניינים ובסביבתו אמרו: "הוא בא לבית"ר בשביל לשפר את התדמית שלה, אבל לא מקבל את המושכות". בן זקן: "נתניה עושה חיים קשים לכל יריבה"

צילום: גיא אדרי, "כל העיר"

(עדכון ראשון: 27.1, 21:58)

מתיחות גדולה בין הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, למחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה. מזה תקופה לא קצרה, אוחנה לא מסכים עם דרך ההתנהלות של המועדון והוא לא מרוצה מחוסר היכולת שלו להשפיע ברגעים קונקרטיים שהוא מרגיש שפוגעים קשות בתדמית המועדון. יש לזכור כי הדבר הראשון שאוחנה אמר עם הגעתו לבית"ר החה שהוא בא להילחם על התדמית והדרך. לכן נראה כי הוא ידרוש מטביב הבהרות ברורות בנושא.

בסביבתו של אוחנה אמרו אתמול: "בית"ר במאבק האליפות ועם סיכוי טוב לעלות לחצי גמר גביע, אבל הוא לא יכול ליהנות מזה. הוא בא לבית"ר להוביל ולהיות הפנים של המועדון ואם הוא לא יוכל לעשות את זה, הוא לא יחזיק בבית"ר. הוא לא כאן בגלל השכר, הוא בא בשביל בית"ר ובשביל הרצון לשפר את התדמית והשם שלה. נכון להיום הוא לא מקבל את המושכות".

אלי טביב מסר בתגובה: "בכל עסק יש לפעמים מחלוקות אבל היחסים שלי על אלי אוחנה מצויינים. אני מעריך אותו מאוד על הדרך שהוא מנהל את המועדון ויש לו חלק גדול בכך שהקבוצה מצליחה. יש יותר מדי פייק ניוז ואנשים מושפעים מזה, מעדיפים להתעסק בזה ולא בהצלחה שלנו ו\או בדברים הטובים שקורים אצלנו. יש לנו חדר הלבשה מצוין וקבוצה חזקה מאוד שרצה לכל תואר אפשרי. אוחנה יישאר איתי עוד הרבה שנים, הוא לא חייב שום דבר לתקשורת ולא צריך להתראיין כמו שמנכ"לים של חיפה, מכבי תל אביב או באר שבע לא מתראיינים, הוא לא עובד אצל התקשורת. הגיע הזמן שיתעסקו בדברים הטובים שקורים אצלנו".


עוד בנושא:

יוסי בניון נפרד בדמעות ואמר לאוהדים: "מאמין שעוד ניפגש בעתיד"
יוסי בניון נפרד מאוהדי בית"ר ירושלים: "ניסו לסכסך בינינו, אבל ריגשתם אותי"
יוסי בניון פנה לבני בן זקן לאחר פרסום ההרכב: "תגיד שאתה שלם עם ההחלטה"

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים (ימין) עם אלי טביב. קובי אליהו
חילוקי דעות. טביב ואוחנה/קובי אליהו

בינתיים בבית"ר ירושלים מנסים לשים בצד את ההתרחשויות מחוץ לכר הדשא ומתכוננים למשחק החוץ נגד מכבי נתניה מחר (21:00, ערוץ 5). המאמן בני בן זקן אמר: "זה משחק מאוד חשוב ולא פשוט. נתניה טובה ומאומנת מאוד, קבוצה התקפית שעושה חיים קשים לכל יריבה. נגיע צנועים וננסה לעשות שם את העבודה. התקופה הלא טובה של נתניה? לפעמים קבוצה מגיעה אחרי תוצאות לא טובות והיא דווקא בפוקוס".

בן זקן הוסיף: "מכבי תל אביב והפועל באר שבע אמורות להיות בצמרת, זו לא הפתעה. הן נאבקות על האליפות שזו המטרה המרכזית שלהן. אנחנו עושים את העבודה שלנו ורוצים להישאר פקטור בצמרת. השחקנים מנתהלים בצורה נכונה, משתדלים להתרכז. המבחן הוא במגרש ולא בדיבורים".

שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. ברני ארדוב
ביי ביי. בניון/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים פרסמה אתמול בערב הודעה רשמית בעניין יוסי בניון שעוזב את הקבוצה : "המועדון כיבד את החלטתו של יוסי בניון לעזוב בסופו של דבר, לא תמיד הדברים מסתדרים ואנו מאחלים ליוסי הצלחה רבה בהמשך דרכו בכל מקום אשר יבחר. עם זאת, אנו מבקשים מכולם להיות פרופורציונליים. אם יש מה לתקן, הדברים ייעשו לאחר בירור ומחשבה עמוקה במסגרת המועדון.

"חשוב לזכור כי מעל הכל, הקבוצה מתפקדת באופן יוצא מן הכלל מבחינה מקצועית מתחילת העונה, נמצאת כפסע מפסגת הליגה וברבע גמר גביע המדינה, תוך הצגת כדורגל המאפיין את בית"ר לאורך השנים ובסופו של יום אלו המטרות אשר הוצבו ועד כה גם הושגו בעמל רב ובדרך משותפת לקבוצה ולאוהבים אותה. מאמינים כי יחד נמשיך באותה הרוח ובאותה הדרך להציג ולהשיג את המקום אליו המועדון נכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully