וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באליפות אוסטרליה: רוג'ר פדרר יניף את הגרנד סלאם ה-20?

השוויצרי ינסה להשתוות לנובאק דג'וקוביץ' ורוי אמרסון בפסגת טבלת הזכיות במלבורן כשיפגוש את מארין צ'יליץ' (10:30, יורוספורט): "מקווה שלא אסתבך בפתיחה". הקרואטי: "נרגש מאוד"

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
עוד נקודת ציון היסטורית? פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר יחפש להניף מחר (ראשון, 10:30, יורוספורט) את הגרנד סלאם ה-20 בקריירה שלו, כשיפגוש בגמר אליפות אוסטרליה את מארין צ'יליץ'. בכך, יפתח המאסטרו השוויצרי פער של ארבע זכיות מרפאל נדאל שמדורג במקום השני, וישתווה לנובאק דג'וקוביץ' ורוי אמרסון כשיאני הזכיות באוסטרליה עם שש.

המדורג שני בטורניר נראה נהדר עד כה ולא שמט ולו מערכה אחת, בדרכו להפוך לטניסאי המבוגר ביותר שמעפיל לגמר גרנד סלאם מאז שקן רוזוול בן ה-39 עשה זאת ב-1974. בחצי הגמר הוליך 1:6, 2:5 על יון צ'ונג לפני שהקוריאני הצעיר הודיע על פרישה, ואפשר לשוויצרי בן ה-36 עוד קצת מנוחה לפני רגע האמת. צ'יליץ' (6) מנגד הדיח ברבע הגמר את רפאל נדאל והוא נראה בשל לזכות בגרנד סלאם שני בקריירה, אחרי שהניף את התואר באליפות ארצות הברית ב-2014. אם יעשה כך, יהיה לקרואטי הראשון שזוכה באליפות אוסטרליה.

המשחק מחר יהווה שחזור של גמר ווימבלדון האחרון, אז ניצח פדרר בשלוש מערכות חלקות. אם ינצח גם מחר, יצטרף אל מרגרט קורט, סרינה וויליאמס ושטפי גראף, כטניסאים היחידים בהיסטוריה עם 20 גרנד סלאמים או יותר. "זה יהיה מדהים", אמר השוויצרי, שבילה עד כה 10:50 שעות על המגרשים באוסטרליה - כמעט שש פחות מצ'יליץ'. "עשיתי את הדברים היטב עד כה", אמר. "אנסה לשנות מעט את הטקטיקה שלי, אני מקווה שאוכל להתחיל היטב ולא להסתבך מוקדם מדי".

צ'יליץ', שניצח את פדרר פעם אחת והפסיד לו שמונה פעמים בעבר, אמר: "אני משחק הרבה יותר אגרסיבי לאחרונה. אני מרגיש שאני מכה טוב מאוד ונרגש מאוד לקראת הגמר. אני מקווה שיהיה לי משחק מצוין עם הרבה אנרגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully