וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב מגיעה לרוממה

27.1.2018 / 16:27

אחרי שישה הפסדים רצופים, תרצה הקבוצה של עופר רחימי לצאת מהמשבר דווקא על חשבון מוליכת הטבלה (21:05, ספורט 5). ג'קסון ובולדן מחוץ לסגל. גלבוע/גליל תארח את חולון, הרצליה את נהריה

שחקן מכבי חיפה אנג'ל רודריגז מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
בסיבוב הקודם זה נגמר בנוקאאוט לצהובים. דיברתולומאו שומר על רודריגז/ברני ארדוב

המחזור ה-15 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. בקרב קצוות תארח מכבי חיפה, שלא ניצחה כבר שישה משחקים, את מכבי תל אביב המוליכה (62:83 למכבי תל אביב ביד אליהו בסיבוב הראשון). גלבוע/גליל המפתיעה תרצה להמשיך בעונה הטובה שלה כשתארח בקרב חם את הפועל חולון (81:88 לחולון בביתה בסיבוב הראשון). בני הרצליה, נועלת הטבלה, תקווה לחזור למסלול הניצחונות, כשתארח את עירוני נהריה (82:95 לנהריה בעין שרה בסיבוב הראשון).

seperator

מכבי חיפה - מכבי תל אביב (21:05, ספורט 5)

אחד המשברים הגדולים שעוברת מכבי חיפה בשנים האחרונות הוריד את הקבוצה הירוקה אל מאבקי הירידה, אך עדיין לא התקבלה תגובה מההנהלה לנפילה החופשית. חיפה רשמה שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, מתוכם חמישה הפסדי ליגה, והיא ממקומת בסך הכל ניצחון אחד מעל המקום האחרון, כשבשבוע שעבר הפסידה בחוץ לעירוני נס ציונה. בסביבת המועדון מדברים על כך שבקרוב יעשו שינויים, ככל הנראה בסגל, כששני השחקנים המסומנים כבעייתיים הם הפורוורד ברנדון באומן והגארד אנג'ל רודריגס. בחיפה לא מוציאים מכלל חשבון גם את מעמדו של המאמן עופר רחימי, שינסה דווקא בתקופה הגרועה הזאת לרשום ניצחון ביתי מפתיע על מוליכת הטבלה.

אחרי שבוע לא קל מבחינתה, שכלל הפסד ליגה ביתי שלישי העונה, חילופי האשמות מצד נבן ספאחיה על שני הגארדים האמריקאים שלו ושלילת סרט הקפטן מאיתי שגב, מכבי תל אביב מגיעה במצב רוח טוב יותר לרוממה בזכות ניצחון יורוליג חשוב מאוד על מילאנו בחוץ. בזכות הניצחון הפער של הצהובים מהמקום שלא מוביל לפלייאוף ביורוליג עומד על שני ניצחונות, כששעון החול של העונה הולך ומתקצר. הקבוצה של ספאחיה חזרה היום בבוקר לארץ, וערכה אימון בהדר יוסף לקראת חיפה, כשהמטרה הברורה היא לשוב ולנצח גם בליגה, ולרשום אחרי תקופה ארוכה שני ניצחונות רצופים. פייר ג'קסון וג'ונה בולדן לא יהיו בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל גלבוע/גליל חואקין שוכמן. יוסי ציפקיס
העונה הנהדרת תימשך? שוכמן/יוסי ציפקיס

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חולון (19:30, ספורט 5)

המנצחת הגדולה של השבוע שעבר רוצה להפיל עוד אחת מחבורת הצמרת. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שכבר ניצחה העונה את מכבי תל אביב והפועל ירושלים בליגה, ואת הפועל חולון בגביע ווינר, הוכיחה בניצחון ביד אליהו שהיא אכן אחת הקבוצות הטובות בליגה העונה, והיא יודעת שבאפשרותה לעשות עוד צעד כדי לבסס את מעמדה בצמרת. בית הלחמי קיבל בשבוע שעבר יכולת שיא של דיאנג'לו הריסון עם תרומה טובה מאוד של ג'ייקובן בראון וזאק לידיי, אך יצטרך לקבל תרומה גם מקליבלנד מלווין שהצטרף לקבוצה ועדיין לא מרשים.

המסע הארוך של הפועל חולון לרוסיה נגמר עם הפסד חוץ משמעותי לקרסניורסק ופציעה שנראתה בתחילה כקשה מאוד לקורי וולדן. בחולון חצי-נשמו לרווחה עם פענוח תוצאות הבדיקה של וולדן, שסובל מקרע במיניסקוס הפנימי, וכעת צריכים בקבוצה לקבל החלטה ביחד עם השחקן על דרך הטיפול. הגארד לא צפוי להיות בסגל למשחק נגד גלבוע, ומי שיקבל יותר דקות הוא טו הולוואי, ששב בחודש האחרון לפעילות וקלע 30 נקודות ברוסיה. ג'ו אלכסנדר, שפספס את שני המשחקים האחרונים בשל פציעתו בקרסול, צפוי לשוב לסגל. בחולון קיבלו יום מנוחה נוסף בזכות הסכמתה של גלבוע, ויקווה לצאת עם ניצחון חוץ מגן נר ולהמשיך בעונה הטובה שלהם בליגה.

יפתח זיו, עירוני נהריה, תמיר בלאט, הפועל חולון. ברני ארדוב
ישוב לרוטציה? זיו/ברני ארדוב

בני הרצליה - עירוני נהריה (19:25, פריצות בספורט 5)

לפני שלושה שבועות השיגה בני הרצליה ניצחון גדול על נס ציונה בחוץ, ניצחון שהעלה אותה מעל המקום האחרון ונתן תקוות לאנשי הקבוצה. אלא שמאז היריבה הכתומה ניצחה פעמיים, הרצליה הפסידה פעמיים ואת המחזור הנוכחי תסיים במקום האחרון ללא כל קשר לתוצאה שלה ושל יריבותיה. בהרצליה היו מאוכזבים מהיכולת ההגנתית בהפסד להפועל חולון בשבוע שעבר ויודעים שכדי להשאר בליגה ולהתחיל לנצח משחקים הדבר הראשון שהם יצטרכו לעשות זה להרים את הרמה ההגנתית. שון דאוסון, שפספס את שני המשחקים האחרונים, עשוי לשוב לסגל.

אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים שהורידו אותה לתחתית חזרה עירוני נהריה לחייך בשבוע שעבר עם ניצחון ביתי משמעותי על הפועל אילת שהושג תוך כדי הצגת יכולת התקפית והגנתית טובה מאוד. בנהריה יודעים שבליגה הצמודה שנוצרה העונה, אם ידעו לנצח את בני הרצליה בחוץ הם יחזרו למרכז הטבלה, עם הפנים לכיוון הצמרת. אחת השאלות המעניינות בהקשר של נהריה הוא נושא יפתח זיו. הגארד הישראלי המוביל של הקבוצה לא שותף בשבוע שעבר ולא בשל פציעה, ומעניין יהיה לראות האם יבחר אריק אלפסי לשתפו או שימשיך ללכת עם האשראי לזיו בן צבי וקורי וובסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully