וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - עירוני קרית שמונה: פושה עשוי לפתוח, התלבטות בין יחזקאל לווייסמן

27.1.2018 / 16:52

חלוץ הרכש עשוי לערוך בכורה בצל היעדרותם של מוגרבי ואזולאי. סילבס מתלבט גם בין מנחם וראדיבוייביץ' בעמדת המגן השמאלי. אבו עביד יפתח כבלם, גם עאבד בפנים (א', 19:00, 5+ לייב)

מחזור 20הסתיים28/01/2018
בני סכנין
  • שמש (79)
2:1
  • (32) שמיר
  • (56) הסלביינק
עירוני קרית שמונה

בני סכנין:

אחרי שחתם רק ביום חמישי, ז'ורדן פושה עשוי לפתוח כבר מחר בסכנין, שתחסר את הכוכב הגדול שלה פיראס מוגרבי ואת שלומי אזולאי. אם חלוץ הרכש יתחיל על הספסל, יהיה זה עידן שמש שיפתח. המארחת תנסה להשאיר עצמה במאבק על הפלייאוף העליון ובו בזמן ינסה טל בנין לרשום ניצחון ראשון בתפקיד. סארי פלאח צפוי לחזור להרכב כשתאמבי סגס ישמש כקשר אחורי.

עירוני קרית שמונה:

חיים סילבס צפוי לפתוח עם איאד אבו עביד בעמדת הבלם בשל הרחקתו של עידן נחמיאס והפציעה של מרכוס דיניז. לפי התרגולים, המאמן מתלבט בין סאן מנחם למילוש ראדיבוייביץ' בעמדת המגן השמאלי וכן בעמדת ההתקפה בין שגיב יחזקאל לשון וייסמן. עומר לקאו הצעיר ימשיך לקבל קרדיט. אחמד עאבד שביקש שחרור יפתח בהרכב. כזכור, בשיחה עם וואלה! ספורט הבהיר איזי שרצקי שאין לו כוונה לשחררו את השחקן לליגה השנייה בטורקיה תמורת פיצוי של מאה אלף יורו, אך זה מקווה שהבעלים ישנה את החלטתו. דין מימוני, שנמצא במשא ומתן עם מכבי נתניה, יהיה בסגל.

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יפתח כרגיל. עאבד/מערכת וואלה!, לילך וייס

טריוויה

* שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות היו בשליטת בני סכנין, שניצחה שלוש פעמים בליגה וסיימה עוד ארבע פעמים בתיקו (שניים מהמשחקים היו בגביע הטוטו).

* כל שלושת ניצחונות החוץ האחרונים של עירוני קרית שמונה היו באותה תוצאה - 0:2. העונה זה קרה מול מ.ס. אשדוד והפועל חיפה, ובשלהי העונה הקודמת נגד בני יהודה.

* קרית שמונה השיגה רק נקודה אחת במשחקים בהם נקלעה לפיגור - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה. היו לה תשעה מקרים כאלה, ובשמונה כאמור הפסידה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: עכו
קהל: 400

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully