וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול גדול בניו אורלינס: "בדיוק התחלנו לשחק כדורסל, לעזאזל"

ברחבי ה-NBA מנסים לעכל את הפציעה של קאזינס, שגמר את העונה. ג'נטרי: "מרגיש נורא בשבילו", אנתוני דייויס: "קשה לראות את אח שלי ככה". גם לברון ורבים אחרים שלחו איחולי החלמה

שחקן ניו אורלינס פליקנס דמרקוס קאזינס מקבל טיפול. רויטרס
תמונות קשות. קאזינס על הפרקט/רויטרס

ברחבי ה-NBA מתקשים לעכל את החדשות הרעות של הלילה (בין שישי לשבת): דמרכוס קאזינס קרע את גיד האכילס במהלך הניצחון של ניו אורלינס על יוסטון, ייאלץ לעבור ניתוח והוא גמר את העונה. "בדיוק התחלנו לשחק כדורסל, לעזאזל", הביע את תסכולו המאמן אלווין ג'נטרי, "אני מרגיש נורא בשבילו. כל מה שהוא עשה, כל מה שניסה לתת לנו העונה והצורה בה השתפר על ומחוץ למגרש, הוא היה נהדר. אני לא רוצה שזה יקרה למישהו שמנסה לשפר את עצמו".

קאזינס, שנפצע ממש בדקות הסיום של המשחק, כאשר ניסה להגיע לריבאונד אחרי החטאה שלו עצמו מקו העונשין, הספיק לרשום מול הרוקטס טריפל דאבל (15 נקודות, 13 ריבאונדים, 11 אסיסטים), מה שרק מוכיח באיזו בעייה הפציעה שלו מותירה את הפליקנס.

אחרי שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, ניו אורלינד טיפסה עד למקום השישי במערב (21:27) והתחילה לחלום על עונה מוצלחת, אך הפציעה של קאזינס תשנה את כל זה כמובן. "בדיוק נכנסנו לעניינים", אמר בסיום המשחק הכוכב השני של הקבוצה, אנתוני דייויס, "התחלנו להבין את הדרך שלנו, וזה קשה מאוד. נצטרך להמשיך אותו דבר ולנסות למצוא דרכים לנצח". דייויס צייץ: "קשה לראות את אח שלי ככה, אבל אני יודע שתחזור חזק מתמיד".

אל דייויס הצטרפו כוכבים רבים בליגה, שצייצו איחולי החלמה מהירה ומלאה ל"בוגי".

לברון ג'יימס

גורדון הייוורד

אייזאה תומאס

רודי גובר

דיאנדרה ג'ורדן

רודי גיי

בלייק גריפין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully