וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון נפרד בדמעות ואמר לאוהדים: "מאמין שעוד ניפגש בעתיד"

27.1.2018 / 10:00

הקשר הוותיק הגיע לאימון הבוקר של בית"ר ירושלים כדי להיפרד מחבריו, פרסם תמונה קבוצתית אחרונה ("אתם משפחה"), ודמע כאשר האוהדים הודו לו: "היית רק חצי שנה אבל השארת זיכרון"

צילום: גיא אדרי, "כל העיר"

יוסי בניון הגיע היום (שבת) לאימון הבוקר של בית"ר ירושלים בבית וגן כדי להיפרד מחבריו לקבוצה, לאחר שהחליט סופית כי אין בכוונתו להישאר. בהגיעו חיכה לו שלט בו נכתב: "יהלום תמיד נשאר יהלום, גם אם מלכלכים אותו", וכאשר יצא מהמתחם, חיכו לו כמה עשרות אוהדים שהודו לו והצטלמו איתו, בזמן שהיה עם דמעות בעיניים. "היית פה רק חצי שנה אבל השארת פה זיכרון ולא נשכח לך את זה", הם אמרו לו, ונענו: "תודה על הכל, אני מאמין שאנחנו עוד ניפגש בעתיד".

שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. ברני ארדוב
התקשה לעצור את הדמעות. בניון/ברני ארדוב

בניון העלה הבוקר פוסט לעמוד האינסגרם שלו, ובו התמונה הקבוצתית האחרונה שלו עם שחקני בית"ר. "אתם לא חברים לקבוצה, אתם משפחה", כתב. בנוסף, הוא נפרד גם מבני בן זקן ומהצוות המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בניון דומע ביציאה מהמתחם

בניון למעשה הודיע אתמול באינסטגרם באופן רשמי כי הוא עוזב את בית"ר, הודה לאוהדים, וכאמור, היום הגיע בפעם האחרונה לבית וגן להיפרד מחבריו. ביממה האחרונה ניסה סוכנו של השחקן, אבי נמני, למנוע ממנו לקבל החלטה סופית וביקש ממנו להגיע כרגיל לאימון ולחשוב על זה עוד יום יומיים. עם זאת, הקשר הוותיק היה נחוש מאחורי ההחלטה שקיבל ברגע שבני בן זקן הודיע על ה-11 הפותחים במשחק נגד מרמורק.

שחקני הקבוצה שלחו לבניון אתמול הודעות פרידה וכולם היו בהרגשה כי זה נגמר רע. אגב, בבית"ר ערים לתחושות הקהל בעקבות עזיבת בניון ויודעים כי כל מערך האמון בין ההנהלה לאוהדים נמצא במקום לא טוב ויכול להיות נפיץ לאחר תוצאה לא טובה כבר במשחק מול מכבי נתניה ביום שני.

בצד המקצועי, בבית"ר יחלו היום בהכנות לקראת משחק החוץ מול בנתניה. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "בסיבוב הקודם ניצחנו 1:4 למרות שתוצאה הפוכה לנתניה הייתה משקפת. הם קבוצה מצוינת ונצטרך להתעלות כדי לחזור משם עם ניצחון". המאמן בני בן זקן יידע רק ביום ראשון אילו שחקנים יעמדו לרשותו לקראת המשחק, לאור גל הפציעות והמחלות שפקד את הקבוצה. המאמן צפוי לעלות עם שני חלוצים, איתי שכטר ואנתוני וארן, כאשר במועדון מקווים כי חן עזרא יחלים עד למשחק. ז'אורז'יניו צפוי לחזור לסגל, דוד קלטינס עדיין בספק.

שלט לכבוד יוסי בניון. ברני ארדוב
השלט של האוהדים/ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. גיא אדרי, "כל העיר", אתר רשמי
התמונה האחרונה מחדר ההלבשה. בניון/אתר רשמי, גיא אדרי, "כל העיר"
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully