וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה 2: אלמוג כהן שיחק 90 דקות, אינגולשטאדט הפסידה

הקשר הישראלי פתח בהרכב קבוצתו, שהובילה 2:0 עד הדקה ה-72 ואז ספגה שלוש פעמים ונוצחה 3:2 על ידי יאן רגנסבורג. הפער מהמקום השני עומד כבר על 8 נקודות. הפסד לגרנט בהודו

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
כהן חוגג עם חבריו כשעוד היה מה לחגוג/GettyImages

המחזור ה-20 בבונדסליגה השנייה נפתח הערב (שישי) עם דרמה ענקית. יאן רגנסבורג הצליחה לחזור מפיגור 2:0 עד הדקה ה-72 לניצחון 2:3 ביתי מול אינגולשטאדט, שם אלמוג כהן השלים 90 דקות. הקבוצה בה משחק הקשר הישראלי חלמה לחזור לבונדסליגה, ממנה ירדה בעונה שעברה, כבר אחרי שנה אחת, אבל כרגע נראה שזו תהיה משימה קשה מאוד. אינגולשטאדט נותרה עם 29 נקודות בלבד במקום הרביעי, כמו רגנסבורג שניצחה אותה הערב. נירנברג המוליכה עם 37, כמו גם פורטונה דיסלדורף השנייה (לה יש משחק חסר) והולשטיין קיל השלישית עם 34 נקודות ומשחק חסר גם היא לעומת אינגולשטאדט. מהליגה הגרמניתצ השנייה שתיים עולות אוטומטית לבונדסליגה ואחת הולכת למאבק של שני משחקים מול הקבוצה שמסיימת במקום ה-16 בבונדסליגה.

אברהם גרנט. GettyImages
הפסד שני בהודו/GettyImages

אברהם גרנט אמנם הגיע להודו כיועץ לקבוצת נורת'איסט יונייטד, אבל בינתיים הישראלי נאלץ לעמוד על הקווים ולנהל משחקים בשל מחסור במאמן קבוע. היום (שישי) ספג גרנט את הפסדו השני בליגה ההודית לאחר שנורת'איסט הפסידה 2:1 למוליכת הטבלה בנגלורו. חואנן הספרדי העלה את בנגלורו ליתרון בדקה ה-14. מרצ'ינו הברזילאי השווה בפנדל לזכות נורת'איסט בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל מוליכת הטבלה כבשה שער נוסף בדקה ה-51 מרגלי סוניל צ'טרי שהכריע את גורל המשחק.

מאזנו של גרנט על הקווים של נורת'איסט עומד כעת על שני ניצחונות לעומת שני הפסדים. נורת'איסט מדורגת במקום התשיעי בליגה ההודית מתוך 10 קבוצות כשבמאזנה שלושה ניצחונות תיקו בודד ושבעה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully