וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי צפוי להאריך חוזה בגוואנגז'ו ולקבל שדרוג של 50 אחוז בשכר

26.1.2018 / 11:49

למרות נסיונותיה של טיאנג'ין של פאולו סוזה לשים ידה על הישראלי, הוא אמור להישאר בקבוצתו הנוכחית ולחתום ביממה הקרובה על חוזה חדש ומשופר. כולל בונוסים, יוכל להגיע ל-14 מיליון דולר בעונה אחת

עריכה: נועה לוי

לקראת הכרעה: ערן זהבי צפוי לחתום בתוך 24 שעות על חוזה חדש בגוואנגז'ו R&F שיקנה לו שכר של 11 מיליון דולר נטו לעונה, לא כולל בונוסים. בתום משא ומתן ממושך, הנהלת גוואנגז'ו החליטה לשדרג את חוזהו של זהבי ב-50% ביחס למה שהיה אמור להרוויח בעונה הקרובה. סוכנו של זהבי רונן קצב כבר נמצא בגוואנגז'ו למעלה משבועיים וקיים מספר פגישות מול הנהלת הקבוצה עד לישורת האחרונה שעוד נותרה בדמות החתימה הרשמית.

עוד בנושא

זהבי מעמיק את קשריו העסקיים בגוואנגז'ו: "כבוד להיחשב לשגריר"
טל בן חיים נכנס כמחליף וכבש צמד בניצחון ספרטה פראג
דיווח בבלגיה: ליאור רפאלוב עשוי לעבור לסטנדרד ליאז' בטרייד

ערן זהבי שח'קן גוואנגז'ו R&F. אינסטגרם, אתר רשמי
שדרוג של 50 אחוז בשכר. זהבי/אתר רשמי, אינסטגרם

כזכור, החוזה הראשון של זהבי בסין עמד על 5 מיליון דולר נטו לעונה אבל הוא שודרג לקראת העונה השנייה ב-50% ועמד על 7.5 מיליון דולר לא כולל בונוסים. בחוזה החדש, עליו הוא כאמור צפוי לחתום בקרוב, ישתכר זהבי קצת יותר מ-11 מיליון דולר, לא כולל בונוסים. כזכור, בחוזה הנוכחי יש לזהבי מענקים שונים, כך למשל - 20 אלף דולר לכל שער ליגה, ומיליון דולר על היותו מלך שערי הליגה. בחוזה הבא, ביחד עם הבונוסים יוכל זהבי להגיע בעונה טובה אף ל-14 מיליון דולר.

יש לציין כי טיאנג'ין קוואנג'יון אותה מאמן פאולו סוזה רצתה מאוד את זהבי, אבל הוא קרוב לוודאי ישאר בקבוצתו וייצא עימה מחרתיים למחנה אימונים באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully