וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מרשים להמשך העונה: הפועל אילת החתימה את אריק גריפין

26.1.2018 / 10:27

שחקן הפנים (27, 2.03 מ') שהרשים בגלבוע/גליל אשתקד וחתם ביוטה בקיץ שוחרר לפני כחודש מהג'אז לאחר ששיחק בעיקר בקבוצת הפיתוח. גריפין יחליף את דמיון ג'ונס. הבכורה: מול ירושלים

one

הפועל אילת הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של אריק גריפין, לשעבר בגלבוע/גליל. שחקן הפנים האמריקאי יצטרף לאימוני הקבוצה כבר ביום ראשון הקרוב, לאחר המשחק מול הפועל תל אביב, והופעת הבכורה שלו אמורה להיערך ב-4 בפברואר, בארנה, מול הפועל ירושלים. גריפין מחליף את דמיון ג'ונס ששוחרר לפני כחודש, כשגם מייק רוסאריו עזב מיוזמתו לפני כשבועיים והותיר את הקו הקדמי של האילתים דליל מתמיד.

גריפין (27, 2.03 מ'), בוגר מכללת קמפבל, החל את הקריירה המקצוענית שלו החל בג'סי מהליגה האיטלקית השנייה, ולאחר מכן עבר בפורטו ריקו ומקסיקו לפני שהגיע לליגת הפיתוח האמריקאית. בקיץ שעבר חתם בגלבוע/גליל ומיד הפך לאחד השחקנים המלהיבים בליגה, עם ממוצעים של 14.9 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק. לאחר שהרשים בליגת הקיץ של ה-NBA חתם ביוטה, אולם שוחרר מהג'אז לפני כחודש בלי שרשם ולו דקה רשמית אחת. את מרבית העונה הנוכחית העביר בקבוצת הפיתוח של יוטה, סולט לייק סיטי סטארז, בה העמיד ממוצעים של 18.6 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-2.2 חסימות למשחק.

אריק גריפין, הפועל גלבוע גליל עליון, אולסטאר 2017. ברני ארדוב
חיזוק מרשים. גריפין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully