וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי על התקופה הקשה: "זה הכאב הכי גרוע שחשתי אי פעם"

שחקן גולדן סטייט, שסבל מכאבי גב ושפעת, מקבל פחות דקות לאחרונה ולא שותף גם הלילה: "הלילה שבו חליתי היה נוראי, לא יכולתי לישון או ללכת". קר: "בפעם הבאה שנוביל בבטחה, אתן לו לשחק"

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט נפצע בקרסול. AP
מנסה לחזור לעניינים. עומרי כספי/AP

תקופה לא פשוטה עוברת על עומרי כספי. שחקן גולדן סטייט, שזכה מאז פתיחת העונה למחמאות רבות על ההשתלבות החלקה שלו בשיטה ובסגל של האלופה וסיפק מספר הופעות בכלל לא רעות, סובל לאחרונה מבעיות בריאותית שדחפו אותו אל מחוץ לרוטציה של סטיב קר. זה החל בתחילת ינואר, אז כאבי גב חזקים מנעו ממנו להיות בסגל הווריירס למשחקים רצופים מול דאלאס ויוסטון. כספי אמנם חזר ושותף (מינימום 14 דקות) בשלושת המשחקים הבאים, אך רגע לפני שגולדן סטייט יצאה למסע של חמישה משחקי חוץ - כספי נדבק בשפעת. התוצאה? שלושה משחקים בהם לא היה כשיר וכשחזר, שני משחקים בהם בקושי שיחק. הבוקר (שישי) הוא כבר לא שותף בניצחון על מינסוטה.

"עברתי ניתוחים מכל מיני סוגים, אבל זה היה הכאב הכי גרוע שחשתי אי פעם", סיפר כספי, שחווה התכווציויות שרירים בגבו הכואב עקב המחלה. "הלילה שבו חליתי היה נוראי. ממש רע. לא יכולתי לישון או ללכת, וזה גרם לי להיות עצבני. לא הרגשתי אף פעם ככה. אחר כך ישנתי כמה שעות, מצאתי איכשהו תנוחה מספיק נוחה על הצד".

גם קר הגיב בנוגע למצבו של כספי: "קשה לתת לכולם לשחק. אני חושב שכאבי הגב שלו קלקלו את מקומו ברוטציה. בפעם הבאה שנוביל בבטחה במשחק, אתן לכספי לשחק והוא יחתוך לעבר הטבעת, ייצר לנו שטחים ואז נגיד: 'אנחנו צריכים לתת לו לשחק יותר'".

עוד בנושא

הלילה: גולדן סטייט ניצחה את מינסוטה, כספי לא שותף
צרות בגן עדן: פרשת קוואי לאונרד חושפת את הצד האחר של סן אנטוניו
זאיונמניה: זאיון וויליאמסון, כוכב התיכונים שכבש את ארצות הברית
פורסמו המחליפים לאולסטאר: אולדיפו בפנים, כריס פול ופול ג'ורג' בחוץ

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
מתי כספי יחזור לרוטציה? סטיב קר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully