וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן: "אני בקושי מכיר את אלאך". המנהל המקצועי: "הוא היה הבחירה הראשונה"

25.1.2018 / 16:30

המאמן החדש של מכבי חיפה הוצג במסיבת עיתונאים. רוטן: "יש לפנינו שבעה משחקים חשובים, אבל אני לא קוסם. באתי לפתח את השחקנים פה". אלאך: "לקח לי זמן למצוא מישהו מתאים"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה הציגה היום (חמישי) באופן רשמי את מאמנה החדש, פרד רוטן. ההולנדי בן ה-55 התייצב למסיבת העיתונאים עם המנהל הטכני מול אלאך ואמר: "בשבילי זה אתגר גדול. מכבי חיפה זה פרויקט נחמד ואני מאוד שמח להיות פה. כולם חושבים שמכבי חיפה צריכה להיות בצמרת וזה אתגר גדול עבורי. אני מסתכל על מה שקורה במגרש. זה הדבר הכי חשוב עבורי. אני רוצה לנצח כל משחק. יש לנו מעט זמן והרבה משחקים. מה שקורה מחוץ למגרש, זה פחות מעניין אותי. אותי מעניין המשחק הבא ואז המשחק שבא אחריו".

עוד בנושא
מכבי חיפה: פרד רוטן חתם, ניר דוידוביץ' הודח מתפקיד מאמן השוערים
"רדפנו אחריו חודשיים": הימים הראשונים של פרד רוטן במכבי חיפה
מתנת הפרידה של רוב מאס: אורן יוסיפוביץ על הערב האחרון של ההולנדי הזמני

מו אלאך, פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא גדלו יחד. אלאך ורוטן/שלומי גבאי

על הרושם שלו משחקני חיפה אמר רוטן: "זה לא מוריד מרמתי אם אני מאמן שחקנים לא מהטופ העולמי. מכבי חיפה זה מועדון גדול בישראל וזה אתגר. אני רוצה לפתח את השחקנים האלו. אני לא קוסם. יש לנו אפשרות להגיע למאבק על מקום בליגה האירופית ובשביל זה צריך לעבוד קשה. ממה שראיתי אתמול (במשחק הגביע מול מכבי תל אביב) יש לנו את היכולת הזאת. החזון שלי הוא לנצח משחקים. נותרו שבעה משחקים עד תום הסיבוב השני וצריך לנצח אותם".

בנוגע לידע שלו על הכדורגל הישראלי אמר איש המקצוע ההולנדי: "לפני כמה שנים הייתי פה עם פ.ס.וו. איינדהובן. אני חושב שהרמה טובה. הקבוצות המובילות הן ברמה טובה. אני שיחקתי נגד בני יהודה והם עשו לנו חיים קשים. יש פער גדול בין המשחק שראיתי באשדוד לבין משחק הגביע בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. יש פערי רמות בליגה הזאת. לנו יש שחקנים יותר טובים".

על ההכרות של עם מו אלאך אמר רוטן: "אני לא גדלתי איתו. בקושי הכרתי אותו. נפגשנו כמה פעמים בטלוויזיה. אבל יש למו אלאך חלק בזה שאני פה וגם לבעלים שדיבר איתי על המטרות ומאוד שכנע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מו אלאך, המנהל הטכני של מכבי חיפה. שלומי גבאי
"כאילו אני חמש שנים כאן". מו אלאך/שלומי גבאי

מו אלאך עצמו אמר: "רוטן היה הבחירה הראשונה שלי. חיפשנו מישהו מנוסה. רציתי מאמן איכותי אך מעל הכול חיפשתי מאמן עם ערך מוסף שיוכל לפתח את המועדון. לקח לי זמן למצוא אדם כזה. כמו שאמרתי לכם לא פעם, כדי להביא מאמן טוב צריך לספר לו סיפור טוב. סיפור על חזון ודרך ולכן לקח לי זמן למצוא מאמן טוב ומנוסה. המשחק מול מכבי תל אביב היה דוגמא טובה לאופן שצריך להתנהל. עם האנרגיות הנכונות נתקדם צעד אחר צעד, אבל אתמול היה מהנה מאוד".

על הכדורגל הישראלי אמר אלאך: "התשוקה של הכדורגל במדינה הזאת מעניינת אותי. אני מרגיש פה בבית. כאילו אני פה חמש שנים. אני מרגיש בבית. זה טוב מאוד עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully