וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סייף כבש במדי אנדרלכט, אך החמיץ פנדל בתוספת הזמן

שחקן נבחרת ארצות הברית איזן ל-2:2 מול בוורן בדקה ה-83, עם שער הבכורה שלו מאז המעבר מגנט, אך לצערו פספס הזדמנות להעניק לקבוצתו שלוש נקודות. 90 דקות למרציאנו בניצחון היברניאן

שחקן אנדרלכט קני סייף. פייסבוק רשמי אנדרלכט, אתר רשמי
חבל. קני סייף/אתר רשמי, פייסבוק רשמי אנדרלכט

חוויה הפכפכה עברה הערב (רביעי) על קני סייף, שאמנם כבש את שער הבכורה שלו באנדרלכט בדקה ה-83, אך חתם את המשחק מול בוורן בצורה עגומה, כאשר החמיץ מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן ונאלץ להסתפק ב-2:2 בסיום. סייף, שהשלים 90 דקות במחזור הליגה הקודם, פתח גם הפעם וראה את קבוצתו יורדת להפסקה עם 1:1, אחרי שחזרה מפיגור. בוורן החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-81, ושתי דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של סייף: קשר נבחרת ארצות הברית הגיע להרמה של המחליף, דניס אפייה, וכבש מקרוב את השוויון. בדקה ה-93 הוא היה יכול להשלים צמד ולזכות בשלוש נקודות עבור אנדרלכט, אך השוער היריב זינק ימינה לפנדל שלו ומנע ממנו ערב חלומי. בעקבות התוצאה. מועדון הפאר נותר במרחק של עשר נקודות מהפסגה, כשלמוליכה קלאב ברוז' יש משחק חסר.

* בסקוטלנד, אופיר מרציאנו פתח ושיחק 90 דקות בין הקורות בניצחון היברניאן 0:1 בחוץ על דאנדי. זה היה הניצחון הראשון של הקבוצה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully