וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה ביקש להשתחרר מהפועל באר שבע, שחושדת שקבוצה עומדת מאחורי הבקשה

24.1.2018 / 8:14

שוב סוער אצל האלופה: הקשר שחזר לאחרונה לרוטציה של בכר ביקש לעזוב מיידית, בקבוצה חושדים שהוא בקשר עם קבוצה אחרת. מלמד אחרי הניצחון על הפועל רמת גן: "הירידה למקום השני העירה אותנו"

מערכת וואלה!

מיכאל אוחנה ביקש להשתחרר מהפועל באר שבע. הקשר לא מרוצה מהדעיכה במעמדו העונה, כפי שכבר הבהיר לא אחת. כזכור, גם אביו של השחקן העביר ביקורת חריפה על ראשי המועדון בראיון לוואלה! ספורט, ואמר לפני חודשיים בנוגע לספסולו ש"דברים מוזרים ולא מקצועיים מתרחשים בקבוצה. מאז הספיק לחזור לרוטציה של ברק בכר, אולם לאחרונה הוא הפתיע כשביקש שחרור מיידי.

בבאר שבע חושדים שמה שמניע את אוחנה הוא ניסיון לעבור לקבוצה אחרת שמעוניינת לקלוט אותו באופן מיידי, ובכל מקרה לא מתכוונים לסיים את הסאגה בקרוב.

בסביבתו של אוחנה מקווים שהשחקן אכן יקבל את השחרור ואמרו: "יש דברים מקצועיים, אבל גם יש המון דברים מעבר. הוא רוצה לסיים את הכל בכבוד ועדיף לשני הצדדים להיפרד בצורה יפה".

אוחנה מקווה שאלונה ברקת תיפגש איתו בימים הקרובים כדי לשטוח בפניה את הטענות ולבקש לדעת מה הוא צריך לעשות כדי להיות משוחרר מהמועדון.

עוד בנושא

יואב כץ פותח פה: "באר שבע דיברה עם ממן לפני ינואר. זה לא אתי"
ברק בכר על ממן: "נודיע באופן מסודר, לא אדבר על מה שלא סגור"

דור אלו, דן איינבינדר, גיא חיימוב, מיכאל אוחנה, הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
בבאר שבע חושדים שיש קבוצה מאחוריו. מיכאל אוחנה/אדריאן הרבשטיין

עם או בלי קשר לאוחנה, במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון 0:2 אמש (שלישי) על הפועל רמת גן בשמינית גמר גביע המדינה. "סוף סוף עשינו משחק חלק", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "זה היה חשוב אחרי סדרה של משחקים שהסתבכנו".

אורן ביטון, חאתם עבד אלחמיד וגיא מלמד קיבלו שבחים על היכולת שהציגו. ביטון שיחק לאחר שמיהאי קורהוט, שעדיין מתאושש מפציעה אחרת, חש כאבים ברגל. קורהוט סובל התעקש שלא לעבור ניתוח בעקבות הפציעה, אך כעת ייערך מחדש.

"הירידה למקום השני העירה אותנו", קבע גיא מלמד, שכבש את אחד השערים אמש. "מכבי תל אביב יריבה עיקשת וזה יילך עד הסוף. כל הביקורות על השחקנים לגיטימיות, אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האזינו לפרק החדש של 'הפודיום': קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully