וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מחכה לרוטן. שחקנים: "עד שעושים מהפך, מחזירים שחקנים שלא הוכיחו"

24.1.2018 / 8:01

שחקנים הופתעו מההעדפה של קהת וקלאוס בהרכב, וממעמדם של אזולאי ודמארי. המאמן קיבל הצעה כספית, במועדון רוצים לסגור את נושא השכר ולהכריז על מינויו השבוע. ירוויח חצי מיליון יורו?

מערכת וואלה!

מכבי חיפה תעלה הערב (רביעי) לשמינית גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ללא גילי ורמוט ועומר דמארי, אולם הסיפור המרכזי במועדון קשור דווקא למינוי המאמן. במועדון אישרו אתמול את המגעים עם ההולנדי פרד רוטן, וגורמים בקבוצה העריכו בזהירות כי "לאחר משחק הגביע, נכריז על מאמן חדש למכבי חיפה". רוטן מנהל משא ומתן מתקדם עם ראשי המועדון, שרוצים לסגור את נושא השכר ובכך להכריז עליו כמאמן הבא. עוד קודם לכן, חיפה הכינה אלטרנטיבה נוספת למקרה שרוטן לא יסגור, אך ההערכה היא שהוא יהיה המאמן הבא וינחת לקראת סוף השבוע בישראל. רוטן כבר קיבל הצעה כספית, כשמקורבים לעסקה טוענים שחיפה תשלם שכר שיא, שנע סביב חצי מיליון יורו, אם אכן יגיע לישראל.

בצל המגעים עימו, שחקנים בקבוצה שטענו בשבועות האחרונים כי הקבוצה זקוקה למהפך בהרכב, לא ממש הבינו מדוע מספר שחקנים לא מקבלים קרדיט. עומר דמארי שוב הופתע כשלא נכלל בסגל, ושלומי אזולאי מכך שלא נכלל בהרכב. "עד שעושים מהפך, נותנים קביעות לשחקנים שלא הוכיחו את עצמם", אמר אחד מהם. "קלאוס ימשיך לקבל קרדיט בלי לפגוע, דמארי לא משחק דקה וקהת שוב מועדף על פני אזולאי, שמאז תחילת העונה, למרות שלא זכה להמון דקות משחק, מציג מספרים טובים יותר - שישה בישולים. "העניין עם ורמוט הוא לא מקצועי, זה ברור", אמר אחד השחקנים אחרי שיצא מהאימון. "הייתי מציע לשחקנים לנשוך שפתיים. בשבוע הבא יגיע לכאן מאמן אחר, שלא בטוח שיקבל תכתיבים וירצה להתחיל מ'אפס'. רוב מאס לא התחבר לקבוצה והיה ברור מהרגע הראשון שהוא לא ימשיך כאן זמן רב".

מאמן פ.ס.וו איינדהובן, פרד רוטן. קובי אליהו
הכינו לו אלטרנטיבה. פרד רוטן/קובי אליהו

בחיפה הבהירו לנציגי ורמוט כי כשהמאמן הבא ינחת הוא יקבל החלטה לגבי השחקן. אם יבחרו לשחרר את הקשר הוא יקבל אור ירוק לסגור בהפועל חיפה, אבל כרגע הוא לא מוכן להתגמש בדרישות שלו ולכן אם יישאר בניגוד לרצון המאמן הוא ימשיך ביציע. "אף אחד לא שחרר את ורמוט, נחכה למאמן ונדע מה קורה", אמרו אתמול בחיפה. על דמארי אמרו: "זו החלטה של הצוות המקצועי". ארנסט מאבוקה ועומרי בן הרוש יקבלו הזדמנות מחודשת להוכיח שיש להם מקום בהרכב. משחק לא טוב הערב, והשניים עשויים לחזור שוב לספסל לקראת שחרורם הצפוי בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האזינו לפרק החדש של 'הפודיום': קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully