וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש ביקורות ענייניות עלינו, מנסים להבין מה לא בסדר"

23.1.2018 / 23:06

מאמן הפועל באר שבע לא הסתנוור מההעפלה לרבע גמר הגביע: "אנחנו צריכים לשפר דברים ונשפר אותם, אין ברירה". על חנן ממן: "נודיע בצורה מסודרת. אני לא יכול לדבר על מה שלא סגור"

שחקן הפועל באר שבע גיא מלמד חוגג. ברני ארדוב
מלמד חוגג את הראשון מול הפועל רמת גן/ברני ארדוב

חלום הדאבל של הפועל באר שבע נשאר בחיים הערב (שלישי) לאחר שהאלופה גברה 0:2 על הפועל רמת גת ועלתה לשלב רבע הגמר. הקבוצה מבירת הנגב, שהניפה את הגביע רק פעם אחת בתולדותיה, ב-1997, חזרה לשלב שמונה אחרונות של המפעל אחרי היעדרות של עונה אחת ותקווה להגרלה נוחה גם בהמשך, לאחר שהתגברה עד כה על שתי יריבות מהליגה הלאומית. גיא מלמד ואנתוני וואקמה כבשו את השערים באצטדיון רמת גן, בעוד איסק קאונקה סגר 90 דקות לראשונה אחרי תקופה ארוכה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בתום המשחק: "כשאתה מוביל 0:2 זה טבעי שהיכולת תרד. רצינו לעשות משחק קצת יותר קל ולגמור את המשחק מוקדם. רצינו לעבור ועשינו את זה וזה מה שחשוב. יש ביקורות ענייניות עלינו ויש שלא. אנחנו לוקחים את הביקורות ומנסים להבין מה לא בסדר. אנחנו צריכים לשפר דברים ונשפר אותם. אין ברירה". על קורהוט וקואנקה, שעשויים לעזוב, וחנן ממן שעשוי להצטרף, אמר בכר: "מה שיהיה, נודיע בצורה מסודרת. אני לא יכול לדבר על מה שלא סגור. אם נצליח להביא חיזוק, נביא. אם לא, נסתפק במה שיש".

עוד בנושא

גביע המדינה: הפועל באר שבע ברבע הגמר אחרי 0:2 על הפועל רמת גן
גביע המדינה: הפועל חיפה עלתה לרבע הגמר עם 1:2 מול הפועל עכו
גביע המדינה: עירוני קרית שמונה, הפועל רעננה והפועל כפר סבא ברבע הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully